Gå til innhold

- Vilket Kabinett? -

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal kjøpe nytt kabinett, men vett ikke vilket jeg skal vælge. :ermm:

jeg er mye på LAN og liker å rote rundt inne i kabinettet. Der skulle gerne ha vært med en PSU (350/400w)

Vil bruke ca. 800 max

Takk

Endret av [makeway]
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du ikke må ha en dør med åpne/lukke metoden så kan du investere i et AOpen H600B kabinett, det e et midi-tower og d bråke ikkje stort... D fulgte 350W PSU me mitt kabinett, med stor vifte som befinn sæ inni "under" PSUen, nokka som æ likte godt.. Men vess du må ha åpne/lukke metoden så sats på et Chieftec, trur du kan få et sånnt førr 300,-/400,- utn PSU..!

:w00t: AOPEN..! :love:

Lenke til kommentar
Hvis du ikke må ha en dør med åpne/lukke metoden så kan du investere i et AOpen H600B kabinett, det e et midi-tower og d bråke ikkje stort... D fulgte 350W PSU me mitt kabinett, med stor vifte som befinn sæ inni "under" PSUen, nokka som æ likte godt.. Men vess du må ha åpne/lukke metoden så sats på et Chieftec, trur du kan få et sånnt førr 300,-/400,- utn PSU..!

:w00t: AOPEN..! :love:

Det finnes også vindu til dette kabinettet om du vil ha det.

Lenke til kommentar
' date='03/10/2004 : 18:35'] Hei!

jeg er mye på LAN og liker å rote rundt inne i kabinettet. Der skulle gerne ha vært med en PSU (350/400w)

Vil bruke ca. 800 max

Takk

Sorry, men MÅ bare:

• Hvilket
  • Vet
  • Velge
  • Gjerne

;)

Lenke til kommentar
,03/10/2004 : 18:35] Hei!

Vil bruke ca. 800 max

Takk

Sorry, men MÅ bare:

• Hvilket
  • Vet
  • Velge
  • Gjerne

;)

det er litt irriterende med sånne skrivefeil, ikkesant

Lenke til kommentar

:w00t: AOPEN..!  :love:

Det finnes også vindu til dette kabinettet om du vil ha det.

Jeg sliter med å få tak i denne døren..! :thumbdown:

Lenke til kommentar
Chieftec kabinett virker å være bra, eneste jeg ikke er sikker på er om det er mulighet for å sette vifter rett foran harddisker, slik at man får blåst frisk luft over harddisker og om det er mulighet for å sette noe slags støvfilter på dem.

Vifte er det til laga for (hardiskker) og vifte bak.

Lenke til kommentar

ville kjøpt aopenkabinettet.. ikke kjøp chieftec, du kommer til å angre.. jeg angrer selv.

Reasons:

Bråkete

TUNGT

Ikke spess pent (ordnes med modding)

-------------------------------------------

Legg merke til at jeg har fulltower da.

Beste kabinettet jeg har vært borti som ikke koster for mye, er nok avantech kabinettene.. skal bytte ut chieftecen min med det.

Lenke til kommentar
ville kjøpt aopenkabinettet.. ikke kjøp chieftec, du kommer til å angre.. jeg angrer selv.

Reasons:

Bråkete

TUNGT

Ikke spess pent (ordnes med modding)

Legg merke til at jeg har fulltower da.

Beste kabinettet jeg har vært borti som ikke koster for mye, er nok avantech kabinettene.. skal bytte ut chieftecen min med det.

bare gå inn på microplex der er det mange kabinetter til lav pris :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...