Jan Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Maskinen som jeg fikk utlevert for en knapp mnd siden av skolen er kaputt. Den bare slo seg av, ventemodus eller noe. Slr den på. Svart skjerm. piper og slår seg av etter 20 sekunder, Hva kan jeg gjøre? er det en fillefeil? Fujitsu siemens Amilo - XP Endret 3. oktober 2004 av Jan-Erik Lenke til kommentar
ve_gard Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 ikke lever den inn.. da blir den IKKE fikset.. (ERFARING!!!) Min bror leverte inn den. Fikk tilbake en pc som var like fucket, om ikke værre.. MVH Vegard Lenke til kommentar
Jan Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 GÅr dette på garanti eller blir det en egenandel fra min side? men...Vil prøve å fikse dette selv. Lenke til kommentar
joebush Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Dersom denne PC'en tilhører skolen har du ingenting med den å gjøre. Du må levere den inn til skolens IT-avdeling for evt. reparasjon. Dersom du prøver å fikse feilen selv er det mulig at du blir sittende med ansvar for mulige problemer som du blir årsaken til. (Det er selvfølgelig snakk om at du åpner PC'en og noe skjer, og ikke innstillingsendringer.) Dersom PC'en har sluttet å fungere av seg selv er det selvfølgelig ikke ditt ansvar. Endret 3. oktober 2004 av joebush Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå