WonderChild Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Jeg har forelsket meg i kabinett mods..! Men siden jeg ikke liker å bruke værktøy som stikk sag og lignende lurer jeg på om det finnes sidedør m/vindu til AOpen H600B? Helst et norskt netsted eller lignende..?! Tar gjerne imot tips om hva jeg skal stappe inni kabinettet av mods ettr at jeg har skaffet sidedør..!! Yess..! Spanx..! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Kjøpte min hos Psdata ,men kan ikke se at de har den nå . Men send en mail til dem og spør , den var ganske billig . Lenke til kommentar
WonderChild Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Har sendt mail, nå er det bare å vente på svar... Svarer dem på søndager eller skal jeg bare la vær å sitte å spane på gmailen min? Add: Har fått svar fra PSData.no, de selger ikke døren lengre! Noen andre som har noen ideèr om hvor jeg finner sidedør m/vindu til H600B kabinettet? Endret 4. oktober 2004 av WonderChild Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå