jingt Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 http://forums.bit-tech.net/showthread.php?...2261#post752261 syns denne var bedre enn originalen. ligner veldig da Lenke til kommentar
genetex Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 hadde betalt mye for å få ett sånt kabinett Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Genial mod. Men jeg likte den gamle bedre(den som ble laget får valve) Endret 3. oktober 2004 av Natrium Lenke til kommentar
jingt Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 hadde betalt mye for å få ett sånt kabinett ikke jeg. seriøst Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Vil heller si at jeg likte DOOM 3 Modden bedre enn hl2 modden. Lenke til kommentar
L4ss3 Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Genial mod. Men jeg likte den gamle bedre(den som ble laget får valve) Enig! Lenke til kommentar
WonderChild Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Må være morsomt å lage slike mods.. Kanskje sette igang et sånnt prosjekt når økonomien forbedrer seg, tjener ikke stort når man går siste året på grunnskolen.. Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 ooohh, råskinn av et kabinett. Ligner på en rusten traktor av typen John Deer. Men lurer på hvordan han fikk til å lage slik farge. Ser jo seriøst rustent ut. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 wo-ho.. drit fett kæbbis Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Synes Doom 3 modden er bedre enn Half Life moddene jeg Lenke til kommentar
jingt Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 lite som skjer for doom3 modden da. lenge siden update Lenke til kommentar
GeO Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 All respekt til de folkene som gjennomfører slike prosjekter. Den første HL2-modden, som etter min mening er den beste av dem, er utrolig godt gjennomført. Doom 3-modden ser jo også ut til å kunne bli bra... Utrolig hva enkelte klarer å utrette. Skulle seriøst ønske jeg hadde slike kreative evner selv, men det blir mest kjøpte elementer som inngår i min egen, beskjedne modding. Men en ting er imidlertid sikkert: Jeg ville ikke betalt noe for å få et slikt kabinett. Jeg tror det meste av gleden ligger i å ha gjort det selv... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Ser ut som det er hentet opp fra bunnen av havet. Uansett, om det var mulig å kjøpe kabinettet ville sikkert alle hatt det, og dermed ville det ikke vært noe spesielt å kunne eie det. Lenke til kommentar
WonderChild Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Ser ut som det er hentet opp fra bunnen av havet. Uansett, om det var mulig å kjøpe kabinettet ville sikkert alle hatt det, og dermed ville det ikke vært noe spesielt å kunne eie det. Enig..! Alle som vil ha et unikt kabinett kan vel ta å modde et selv, allt man trenger er en god del fantasi, en stor lommebok og tolmodighet... Trur jeg Ville vært eid og hatt et BFV moddet kabinett eller no lignende.. Noen som har sett no sånnt? Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Alle som vil ha et unikt kabinett kan vel ta å modde et selv, allt man trenger er en god del fantasi, en stor lommebok og tolmodighet... Trur jeg Du glemte skills. Og mye av det. Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Sweet... ... og SE DE FETE KULEHULLA I PLEXIEN! Det var jo bra laga, men holder en knapp på Doom3 modden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå