TheIlluminated Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Jeg har bestilt fra itbutikken.no, de har hatt varene inne og dem er klare til å sendes. Det har vært statusen på ordren min i snart tre dager :/ Betalingen står på efterkrav, vil ikke det si oppkrav? (det var i alle fall det jeg skulle ha på). Noen av dere som har erfart noe slikt med de? Jeg syns de er trege... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Quote: Betalingen står på efterkrav, vil ikke det si oppkrav? jo det er oppkrav Quote: Noen av dere som har erfart noe slikt med de? Har handlet med dem en 4-5 ganger og dem har alle gangene sendt varene raskt. Sist bestilte jeg et Ixus v2 som kom inn på lager kl 10.00 i dag. Varen ble sendt kl 12.00 i dag :smile: Lenke til kommentar
Bjørn_H Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Jeg bestilte en Sony skjerm og et kabinett. Det tok tre dager!!! Kjempe fornøyd med dem! Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 gode erfaringer, men har fått litt dårlig lagerststus i det siste? Få varer på lager etter det jeg har sett innom de i det siste.. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 14. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2002 Det står at det venter bare på å bli fakturert, og jeg synes at det har gått tregt. Men ellers er jeg meget fornøyd med de, de sender mail når de får inn varene osv. Vet dere om noen mailadresse jeg kunne sendt mail til de og spurt om hva/hvorfor de er treg med akkurat dette. Har sjekket på kundesenter og informasjon, men fant ingenting. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 HAr bestillt en gang fra itbutikken, ingen problemer den gangen. Fikk varene 3 dager ett jeg bestillte de. Har du prøvd og mailet dem? Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 14. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2002 Vet ikke hvilken adresse jeg skal bruke, inkompetent jeg er, har jeg bare funnet et tlf-nr for support, finner ikke support adressen. De skulle hatt ei litt mer ryddig internettside. Lenke til kommentar
jallajalla Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 http://www.itbutikken.dk/default.asp?land=47&sprog=47 Her er det flere mail addresser + tlf nr Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 14. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2002 Takker for svar, sendte mail til de nå. [email protected], vet ikke om det er akkurat den mailadressen jeg skal henvende meg til om ordrer, men men, får håpe de henvender den mail til de som skal ha den. Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Quote: Den 2002-05-14 18:09, Basus skrev:Takker for svar, sendte mail til de nå.[email protected], vet ikke om det er akkurat den mailadressen jeg skal henvende meg til om ordrer, men men, får håpe de henvender den mail til de som skal ha den. Sikkert men, Sounblaster Audigy hva er det Er det ikke Soundblaster Audigy det heter Ok, not a big deal so what tenker du sikkert who cares Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 14. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2002 Fiksa på det, takker for at du påpekte det, fikk meg til å tenke litt på den andre leifen også (1.72ghz)... Lenke til kommentar
drvcd Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Itbutikken er den webshoppen jeg er desidert mest fornøyd med. Har ennå ikke testet ut hvordan det går når jeg må returnere en vare, men de er veldig ryddige og svarer raskt på mail etc. Lenke til kommentar
skrotnisse Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Itbutikken er i min mening veldig bra,. jeg har sikkert bestillt varer fra dem et titalls ganger, det går alltid fort, og de har et veldig bra logistikksystem. En gang fikk jeg feil oppkravsbeløp, jeg ringte til Danmark og den hyggelige damen i andre enden sendte umiddelbart faks til mitt lokale postkontor med bekreftelse på det riktige oppkravsbeløpet. God, rask service! Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Anbefales på det sterkeste IT butikken er helt suverene. Bestillte, fulgte med på ordren på statussiden. 3 dager, og posten stod på døren med pakken i hånden. Pakken veide ca 2,5 kg og portoen fra Daanmark til Norge var på kun kr. 107,- Dette kaller jeg seriøst. Håper de fortsetter i samme stil, slik folk ¨får øynene opp, og da samtidig får skviset ut noen av de useriøse som opptrer her i Norge. Fin og oversiktlig Webshopside med norske priser og avgifter. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Jeg har også handlet endel varer fra Itbutikken. Er kjempefornøyd!! Nå, i siste uke, så fikk jeg pakken med 60 cd'er tilsendt på under 1 døgn!! Burde kommet i Guiness Rekordbok :smile: Tok vel ca. 22 timer fra de sendte pakken til postmannen ringte på døra :smile: [ Denne Melding var redigert av: Spaz på 2002-06-07 15:34 ] Lenke til kommentar
kenny123 Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 God erfaring....helt inntil jeg fikk feil på min AMD cpu...tok 3, tre! måneder å få ny...! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå