Noobtube Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Lederen sier vel alt?? uansett... dette er det foreløpige oppsettet, men jeg kan gjerne få det litt billigere... HER: PCen Sålangt... Tar gjerne imot kritikk/ ros eller forslag til hvordan jeg kan få ned prisen... MVH Arnulf Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 hadde bytte ram jeg da Lenke til kommentar
Noobtube Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 til hva da, oyvind? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 til 2 x 512 av en av disse: OCZ 3500EB OCZ 3700EB Crucial Ballistix PC3200 Corsair 3200XL PRO Hvordan kab har du? Du bygger en varmebombe der edit: Jeg nevte at nforce 4 er vel ute om noen få dager til 939 ? Lenke til kommentar
Noobtube Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Tenker på et Lian-Li fra microplex... http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PCV1000 EDIT: Om nforce 4 er ute snart er det vel smart å kjøpe det istedenfor k8t800 eller nforce 3? Endret 3. oktober 2004 av Arnulf Hitchler Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 hadde seriøst vurdert vannkjøling hadde jeg vært deg. Skal du klokke? Lenke til kommentar
Noobtube Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 tror ikke det...... iallefall ikke med det første... trenger jeg virkelig vannkjøling?? vil ikke bruke så sinnsykt mye mer enn det allerede er på... hva med 2 stk. delta vifter?? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 he he, siden du ikke skal klokke trenger du nok ikke vannkjøling. Kabbet ditt er fint det. Koster skjorta siden du også må kjøpe PSU. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå