Fredrik Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Kunne pratet om henne i timer ahh, kjenner den følelsen @ hansol123, du er ikke tilfeldigvis 14? jo: Fødselsdag: 2 Oktober 1990 du er no bare 15 da Noen er mer modne enn andre, ta for eksempel meg! Utmerket eksempel, Fredrik *klappe på skuldra* Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) HC bor i Trondheim Det ble slutt mellom oss i går kveld. Det funket ikke med avstanden. tjoho, noen som er i min situasjon! ikke bare jeg som har det fælt. ble slutt mellom dama mi og meg i helga.. fordi jeg bor i trondheim.. så og si bodd sammen i to år, alt minner meg om henne, utrolig hvor avhengi man kan bli av en person.. klarer ikke sove, ikke spise, kommer meg ikke på skolen, slapper ikke av.. s a v n . . Endret 26. oktober 2004 av phax Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Den byen er ond! EVIL!!!!! OMG OMG!! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 EVIL ER JO N3CRO og TR00! ... Men seriøst: Synd på dere som det går dårlig for... Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Den byen er ond! EVIL!!!!! OMG OMG!! byen som liksom skal ha kjærestegaranti og greier! funker visst dårlig visst du allerede har kjæreste.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Haddis' bisarre nesefetisj. Døøh, nå roer vi ann Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Den byen er ond! EVIL!!!!! OMG OMG!! byen som liksom skal ha kjærestegaranti og greier! funker visst dårlig visst du allerede har kjæreste.. Bergen er mye bedre Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Bergen er mye bedre bergen ja, min fødeby! Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Fanden stå i alle kvinner, fanden stå i alt som binder Uten en Men hun er faen så uoppnåelig. Går i klassen.. Endret 27. oktober 2004 av The_Fire Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå