darkness| Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 HC bor i Trondheim Det ble slutt mellom oss i går kveld. Det funket ikke med avstanden. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Det ble slutt mellom oss i går kveld. Det funket ikke med avstanden. Kondolerer... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Misantropen Pedersen hater dere alle. Ingen kjærlighet i denne gården nei. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 jaaa!!! ALT går til helvete nå for tiden Hvorfor er det sånn at alle de damene jeg liker bor MINST 2 timer unna meg? Kjærlighet er for jævelig ja... 2 timer unna her også, men her snakker vi flytid uten å regne med innsjekking og transport til og fra Flyplass. Hu jeg liker bor i Tyskland og har hvert avstandsforelska i hu i snart 4 månder. Vurderer og sende en mail og brette ut om alle følelser bare for og få litt ro.. Hvis hu bor i Tyskland har du ikke mye å tape? Ville heller ringt henne, mail er for upersonlig, samma som å skrive SMS, vanlig brev funker dog, men ikke tenk på å printe ut brevet... Lenke til kommentar
knutby Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Hvis hu bor i Tyskland har du ikke mye å tape? Ville heller ringt henne, mail er for upersonlig, samma som å skrive SMS, vanlig brev funker dog, men ikke tenk på å printe ut brevet... Jeg har jo et vennskap og tape.. har hvert på besøk der osv. Men hu er liksom aldri tiljengelig på telefon. Ja, jeg er enig at mail er litt upersonlig. Men er det greieste. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 HC bor i Trondheim Det ble slutt mellom oss i går kveld. Det funket ikke med avstanden. Det er kjipt når det blir slutt pga noe dere begge ikke kan noe for. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Jeg elsker kjæresten min, hun er perfekt for meg *Jeg elsker måten hun prater på, *måten hun rynker på nesa når hun er trøtt, *måten hun nyser på når hun er forkjølet, *elsker det at hun ringer meg vær kveld for og si hun elsker meg. Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 @ haddis: Ingen liker meg (tror jeg). Alle jeg liker er liksom "way out of my Leauge.." Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Jeg er i militæret, så det blir ikke noe kos på 8 mnd for min del. KONGE, but no! Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 liker ei jente i klassen med tror hun er opptatt men hun er *way out of my Leauge* men hun er snill,FIN ,big tits , blondine seff Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 liker ei jente i klassen med tror hun er opptatt men hun er *way out of my Leauge* men hun er snill,FIN ,big tits , blondine seff I-D-I-O-T! Du synes det liksom er så heftig med store "tits"? Jeg mangler ord, innlegget ditt var ok, helt til jeg så "big tits " Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 *poke hansol123 i øyet* døøøh! skaff deg smak 'a! Lenke til kommentar
runela Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 liker ei jente i klassen med tror hun er opptatt men hun er *way out of my Leauge* men hun er snill,FIN ,big tits , blondine seff jau... d var jo og en ting.... Så syn jeg liker brunnetter og rødhårdette jenter.... som er søte og snille... greit alt d andre.. men du kan vell gjette hva jeg hinta til... big tits passa ikje helt inn Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Rikke Alt er perfekt ved hun:). Pen uten å være overfladisk , forståelsesfull , støttende osv. Kunne pratet om henne i timer EDIT : Nei, hun er ikke registrert på forumet @ hansol123, du er ikke tilfeldigvis 14? Endret 25. oktober 2004 av pronoob Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Jeg har vært ilag med jenta mi i 5 måneder og en uke på onsdag Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Kunne pratet om henne i timer ahh, kjenner den følelsen @ hansol123, du er ikke tilfeldigvis 14? jo: Fødselsdag: 2 Oktober 1990 Endret 25. oktober 2004 av eMPea Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Slutt å kritiser hansols123s puppefetisj, ingen klaget over Haddis' bisarre nesefetisj. Holger has spoken. Order is now restored. Endret 25. oktober 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Kunne pratet om henne i timer ahh, kjenner den følelsen @ hansol123, du er ikke tilfeldigvis 14? jo: Fødselsdag: 2 Oktober 1990 du er no bare 15 da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå