TLZ Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 ikke helt dumme ord nei: "love hurts" Lenke til kommentar
Bach Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Vikar på jobben. Er vel litt for gammel til å bli stormforelska og få kjærlighetssorg i samme uke, men ... På mitt nivå i konsernet jeg jobber i er det ikke akkurat overbefolka av professoremner. Store samtaleemnene er som regel hvor stor lykketallpotten på P4 er og hvem som ryker ut i neste runde av et eller annet realityshow. Plutselig dropper det innom ei dame det er mulig å diskutere feks filosofi, epistemologi og generell elendightet med. At dama er langt over middels pen og er av typen jeg gjerne vil bli bedre kjent med gjør ikke akkurat ting værre. (utpust, sukk) Opptatt selvfølgelig ... Ny jobb og/eller nytt miljø før jeg gærnær, tror jeg ... Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Jeg er dødsforelska i ei jeg ikke kan få. Har møtt henne bare en gang, men er bare så vanvittig forelska. Prater med hu en del, men jeg tror ikke det kommer til å gå. Hu er opptatt Nesten det samme som meg, bortsett fra at dama går i klassen Lenke til kommentar
Flames Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Nå, jeg er sint og frustrert.Og aldri får jeg henne heller. Join the club. Lenke til kommentar
runela Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 må nok slenge meg på "love hurts" klubben Er så sykt gla i ei... men jeg vet desverre at hun er for opptatt med andre og har ikke tid til meg uansett. Huff *sukk* jaja... Ingen har noen gang likt meg så Menmen. jeg snakker da med henne en god del. Hun hjelper meg med en god del ting i værdagen og. Skulle ønske en venn som henne ville bli mere en en venn Menmen Sånn er bare livet Savner henne bare jeg tenker på henne menmen gla for at vi i alle fall er venner Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Jeg har gitt opp jenter totalt. Fokuserer på kariere, utdanning og jobb, så når dere er gifte og har to barn og jeg kjører forbi i min splitter nye Ferrari skal jeg huske å vinke Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Er det ingen her som har hatt noe suksess i det siste da? vreng ut følelsene deres nå Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Nei, alt går bare til helvete... Lenke til kommentar
arianar Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 "With love's heavy burden, I sink" Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Nei, alt går bare til helvete... Jeg kunne ikke bruke den som nikket, for den smiler. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Det finnes ei jente, som er bedre enn andre Og på skolen jeg tenkte, mens jeg på stolen satt 'Jeg er forelsket, for det kan ingen meg klandre Men gjett hva? Hu jeg tenker på, er opptatt... Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Nei, alt går bare til helvete... jaaa!!! ALT går til helvete nå for tiden Hvorfor er det sånn at alle de damene jeg liker bor MINST 2 timer unna meg? Endret 24. oktober 2004 av rkg1000 Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 De eneste som interesserer seg for meg er de jeg ikke har noen intresse for. Og jeg har en stygg uvane for å sikte "LITT" for høgt på dame veien. Lenke til kommentar
Flames Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Må nok en gang si meg enig med Goophy (fredrikrb og rkg1000 også, da.) .. Alt går bare til helvete. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) You know you are my best friend, you know you are my love, you know you are my everything! I love you Jessica! Den jenta er fantastisk! (hun er Canadisk) Endret 24. oktober 2004 av Gef Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Er det ingen her som har hatt noe suksess i det siste da? vreng ut følelsene deres nå Tja, alle damene jeg har falt for har enten ignorert meg eller såret meg... Så jeg gidder ikke bry meg om kjærlighet og blæh nå lengre. Har kjærlighet vært bra for meg? Niks. Har kjærlighet gjort meg kynisk? Jepp. Jenter klarer seg uten meg og jeg uten dem Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Hmm, jeg liker ei jente veeldig godt, og kunne gjerne tenkt å bli sammen med hun, er bare det at hun er sammen med en klasse kamerat fra barneskolen som jeg fortsatt kjenner.. Men det som er, er at noen ganger er dem sammen, og noen ganger er dem ikke.. Hun sier at hun bare er sammen med han for at hun syns synd på han, og at hun ikke vet hva hun vil.. Spurte henne, hva hvis jeg skulle be deg ut en plass, hadde du blitt me? og svaret var verken negativt eller positivt, tror jeg.. "kommer ann på om jeg har en bra dag, eller dårlig". Trenger egentlig litt råd om hva jeg kan/bør gjøre, eventuelt ikke burdte gjøre... :/ vet det er litt OT, men kanskje dere som har lykkes, gidder å hjelpe en stakkar? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 You know you are my best friend, you know you are my love, you know you are my everything! I love you Jessica! Den jenta er fantastisk! (hun er Canadisk) get a room PS: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Tja, alle damene jeg har falt for har enten ignorert meg eller såret meg... Så jeg gidder ikke bry meg om kjærlighet og blæh nå lengre. Har kjærlighet vært bra for meg? Niks. Har kjærlighet gjort meg kynisk? Jepp. Jenter klarer seg uten meg og jeg uten dem Lenke til kommentar
knutby Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 jaaa!!! ALT går til helvete nå for tiden Hvorfor er det sånn at alle de damene jeg liker bor MINST 2 timer unna meg? Kjærlighet er for jævelig ja... 2 timer unna her også, men her snakker vi flytid uten å regne med innsjekking og transport til og fra Flyplass. Hu jeg liker bor i Tyskland og har hvert avstandsforelska i hu i snart 4 månder. Vurderer og sende en mail og brette ut om alle følelser bare for og få litt ro.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå