Illmatic Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) i denne tråden kan man utrykke sine følelser om den personen man er litt ekstra glad i. personen trenger selvsagt ikke være på forumet. jeg tipper at det sikkert er noen kjærlighets eksperter her, så det er bare å komme med spm angående emnet. så da er det bare å poste dine gladmeldinger, dilemaer,eller rop om trøst! Endret 19. november 2004 av Gamer-guru Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) gamer-guru, verdens fineste gutt!gla i deg! *sende kjærlige tanker til jenta si som mista kattungen sin i dag* edit.skriverunar nå er det bare å åpne seg opp folkens!Har merket at folk på forumet er ganske følsom i blant Endret 3. oktober 2004 av Hanne:) Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) hanne, du veit hva jeg mener. altid blid, snill og hyggelig å snakke med. kom igjen å post folkens! Endret 3. oktober 2004 av Gamer-guru Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Elsker jenta mi jeg ! (Anette_ på forumet - Anette IRL) Du er verdens beste, you go girl ! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Elsker deg og gutten min..! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 IIIIIIIIINGEN ELSKER MEEEEG! :cry: Lenke til kommentar
Izor Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 IIIIIIIIINGEN ELSKER MEEEEG! Jeg kan elske deg Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Takk. Et hull er ett hull. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Lurer på hvor mange tråder som dette det er nå jeg. For å spore tilbake til tråden igjen; Måtte min elskede brenne for å ikke like meg! Lenke til kommentar
knutby Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Måtte min elskede brenne for å ikke like meg! Når brennte man sist sine elskede? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Nå, jeg er sint og frustrert. Og aldri får jeg henne heller. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Well. Jeg liker den gamle versjonen av ei jeg kjenner. Hun har forandra seg veldig i det siste, og jeg må si jeg likte den gamle, litt "gladere" og mindre "fjortisbabe"-ete, utgaven bedre. Har ikke snakka med henne på ei stund nå. Vi likner liksom ikke så mye på hverandre lenger. EDIT: Note To Self: Det kan være bra å snakke med folk om ting. Endret 3. oktober 2004 av Mikka Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Gla i deg jeg også, mikael Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Mann å mann, jeg er så faens forelska. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Hvil i fred, Marita... Lenke til kommentar
riktig Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Jeg er dødsforelska i ei jeg ikke kan få. Har møtt henne bare en gang, men er bare så vanvittig forelska. Prater med hu en del, men jeg tror ikke det kommer til å gå. Hu er opptatt Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Zunsjine Må bare få henne til å registrere seg først. Endret 23. oktober 2004 av Jan-Inge Lenke til kommentar
MsTwigi Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 When love hurts, it wont work.... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Jeg er dødsforelska i ei jeg ikke kan få. Har møtt henne bare en gang, men er bare så vanvittig forelska. Prater med hu en del, men jeg tror ikke det kommer til å gå. Hu er opptatt Er ei eg liker som er optatt..... ...husk at det er lov å prøve seg uansett! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 A man can be happy with any woman as long as he does not love her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå