AntiPati Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Skulle kjøpe ram i går og såg etter 256MB pc2700 ram som jeg har fra før. fyren bak disken på datakjeden ville selge meg pc2100 ram, og mente jeg var kresen som sa nei. Ville ikke det senke busshastigheten eller ikke fungere i det hele tatt? hk er asus a7v333. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Han som sto bak disken kan jo umulig være riktig godt bevart! Visst du har en PC2700 brikke fra før, og kjøper en PC2100 brikke, vil begge brikkene kjøre PC2100 hastighet! Lenke til kommentar
Krezzo Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 helt enig ... bra at du ikke kjøpte, tror ikke han tenkte på ditt beste. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Du får som sagt mer minne, men du får også litt treigere minne. Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jeg hater sånne folk som står bak disken i butikker som selger PC utstyr og KUN tenker på å tjene penger på folk som ikke kan så mye om hardware ved å selge dem skrap. (nei, jeg sikter ikke til deg eller noen andre i denne tråden, men til mange andre som kommer i god tro og vil kjøpe hardware på f.eks expert eller elkjøp og blir lurt til å kjøpe f.eks. dårlig minne og blir overtalt til å tro at "det har ikke noe å si".) Synes det rett og slett er dårlig gjort av butikkansatte som driver slik. PS: Kjøp heller PC3200 minne istedet for 2700. Disse er ofte billigere, og hvis du en eller annen gang skal kvitte deg med eller bytte ut brikka du har nå, som er PC2700, så får du kjørt dem på 200MHz (DDR400). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå