danielsn Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Er det lurt av meg å kjøpe denne? Eller erjeg helt ute på jorde? Ska ha en bærbar data jeg kan bruke til det meste. MVH. Daniel Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Ser absolutt ut som et godt kjøp... selv så liker jeg bedre 1557-maskinene som barbara.no anbefaler, da de er lettere, stillere og har bedre batterilevetid...(og ikke så veldig mye dårligere cpu)...disse selges bl.a. av netshop... vh krister Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Ekke så veldig gla i Intel, så trukke det er noe for meg. Endret 3. oktober 2004 av danielsn Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Liker over hode ikke Intel!!! Så trukke det er noe for meg. hehe...nei, da er det vel greit...(personlig så mener jeg at pentium M er atskillig bedre cpu'er for lappiser, men vi får holde den diskusjonen utenfor)... et annet amd-alternativ er acer ferrari som er ukens tilbud hos netshop... vh krister Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Maskinene med Intel Centrino teknologi (riktig betegnelse?) er jo knall. Sitter nå på ei Tundra 1557 med Pentium-M prosessor og har ingenting å utsette på den. Har også ei Acer Travelmate 662 med Pentium-M her, og den er bra og. Sjølv om du er AMD fanboy betyr ikkje det at Intel suger. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Sjølv om du er AMD fanboy betyr ikkje det at Intel suger. Sier ikke at Intel suger, men jeg har ikke sansen for det. Alle dataene vi har er intel. Hakke noe mot de jeg. Vell. Hakke tngt til å ta den diskusjonen her nå. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Liker over hode ikke Intel!!! Så trukke det er noe for meg. Vel... nå er det slik at det ikke fins noen prosessorer som kan måle seg med Intel sin Pentium-M CPU for bærbare. Den er overlegen alt som finnes på markedet for bærbare PC'er når det kommer til ytese, batterilevetid, støy og varmeutvikling sett under ett. Den uttalelsen du kommer med, er bare flåsete og dum, en typisk fanboy-uttalelse. Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Stusser på å kjøpe meg bærbar jeg også. Hvordan er det med denne? Eller er trådstarter sin bedre? Sorry at jeg bruker tråden din danielsn Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Stusser på å kjøpe meg bærbar jeg også. Hvordan er det med denne? Det er en laptop basert på Centrino-plattformen, og dermed et mye bedre valg enn trådstarter sitt alternativ. Men om det er det beste valget, kan jo diskuteres. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Stusser på å kjøpe meg bærbar jeg også. Hvordan er det med denne? Tja...trådstarter sin har et bedre skjermkort da... ellers er jeg forsåvidt enig med stigfjel... vh krister edit: det er forøvrig verdt å merke seg at begge maskinene har relativt lav oppløsning... Endret 3. oktober 2004 av krister461 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå