Blaster2k Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Er det noen måte å gjøre slik at man slipper å VB sine runtimefiler for å kjøre programmer som er laget i vb? Endret 3. oktober 2004 av Blaster2k Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Kan vel bruke API, tror jeg. Lenke til kommentar
Blaster2k Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 hva er det? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det .. Kan vel si at det er et bibliotek. BitBlt API'en: Public Declare Function BitBlt Lib "gdi32" (ByVal hDestDC As Long, ByVal x As Long, ByVal y As Long, ByVal nWidth As Long, ByVal nHeight As Long, ByVal hSrcDC As Long, ByVal xSrc As Long, ByVal ySrc As Long, ByVal dwRop As Long) As Long Edit: Google er flinkere enn meg "This is an abbreviation for "Application Programming Interface," by which an application program (a complete program that performs a specific function directly for the user) can access the computer's operating system." Endret 3. oktober 2004 av Jonas Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Du må ha MSVB60.dll Der ligger alle funksjonene og kontrollene du bruker. Lenke til kommentar
Alexen Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Man kan bruket et program som kan legge run-time filene inn i exe-fila. Fusion tror jeg det het. Ulempen ble da at exe-fila ble ganske så stor.. Lenke til kommentar
Blaster2k Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Finnes det et alternativt program til fusion som er freeware? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Enkleste (og billigste) er vel å bare legge MSVB60.DLL i samme mappa som programmet ditt, det burde fungere. ...men den må vel registreres med regsv32... Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Det tror jeg du slipper hvis dll-filen ligger i samme katalog. VB6.0 søker automatisk i katalogen programmet ligger i hvis den ikke finner den i registeret. Lenke til kommentar
Blaster2k Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 samme med cox filer? Lenke til kommentar
Blaster2k Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 samme med cox filer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå