notnA Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Kjører et EPoX EP-8KDA3J HK Amd 64 2800+@2,1 ghz cpu. Har ellers 2 HDDs + 2 cd/dvd. PSU: Noe lignende denne. 400 watt I bios har jeg stilt VCore på 1,55 men når jeg kommer inn i windows ligger den på 1,6-1,65 (varierer veldig) Er det vanlig at spenningen variere så mye? Og hvorfor er den så høy? Er det HK eller PSU som har skyld i dette? Lenke til kommentar
Empty Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Det er nok desverre Psu som er grunnen. Q-Tec er ikke kjent for å levere varene og holde stabile spenninger. Hadde jeg vært deg så hadde jeg vel gått for en NorthQ eller Aspire psu. Mer om begge to finner du under kategorien PSU og Elektronikk, bare bruk søk funksjonen... Lenke til kommentar
notnA Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Var ikke måte på heller! 12v ligger på 9,6v -12v ligger på -5! -5 ligger på -7! Dette i følge SiSoftsandra 04. Tror det stemmer ettersom CPU viften ligger på 1100 rpm og den skal egentlig ligge på 2500 rpm. Hvordan er det mulig at pcn kan virke med disse spennigene?? Tør ikke ha den på lenger. Skal kjøpe ny PSU umiddelbart. Bare bra at det er PSUen. Låner nemmelig den av en venn Endret 4. oktober 2004 av notnA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå