Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Haugs Bil salg?

jastroem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei, er det noen som har hørt om Haugs Bilsalg, Ullern Alle i OSLO?

Er de til å stole på?

Har tenkt å kjøpe en bil av de, men er litt skeptisk av meg.

Sansynligvis et ærlig og bra firma. Men jeg vet ikke. Er det noen som vet? :love:

Jan.

Har hørt han er en merkelig skrue, men det har du vel kanskje skjønt selv om du har sett noen av de bil annonsene han lager. Ullern Alle er forøvrig et boligområde med blokker, så hvor bilene står er ikke godt å si. Mulig han har leid mange garasjeplasser.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 7 år senere...

Hei, er det noen som har hørt om Haugs Bilsalg, Ullern Alle i OSLO?

Er de til å stole på?

Har tenkt å kjøpe en bil av de, men er litt skeptisk av meg.

Sansynligvis et ærlig og bra firma. Men jeg vet ikke. Er det noen som vet? wub.gif

Jan.

SKEPTISK, DET HAR DU GOD GRUNN TIL Å VÆRE:

Jeg vet meget god og kjenner denne karen fra tidligere, hold deg unna denne personen. Han er en løyner ute like, han lovet at Corvetten var utrolig bra. Kona og meg tok turen bort, var et*****j vrak hele bilen, ikke var den vist og godkjent heller som han lovet den var. Utrolig at selgere som skal drive firma kan drive med løgn og atter løgn.

TRENGER DU TRØBBEL I HVERDAGEN……; KJØP BIL AV HAN SÅ ER DU SIKRET MED TRØBBEL FOR EN MEGET GOD STUND FREMOVER.

HOLD DEG LANGT BORTE FRA DENNE PERSONEN OG DETTE FIRMAET ER MITT RÅD!!!

MVH

VMAX1200CC :nei2:

Han er en underlig skrue, ja...

Alle bilene hans er "en haug av en bil", og jeg har pratet med ham på telefon et par ganger... JEg valgte å ikke kjøpe bil av ham.

Alle bilene hans står ute langs veier, etc!

SKEPTISK, DET HAR DU GOD GRUNN TIL Å VÆRE:

Jeg vet meget god og kjenner denne karen fra tidligere, hold deg unna denne personen. Han er en løyner ute like, han lovet at Corvetten var utrolig bra. Kona og meg tok turen bort, var et*****j vrak hele bilen, ikke var den vist og godkjent heller som han lovet den var. Utrolig at selgere som skal drive firma kan drive med løgn og atter løgn.

TRENGER DU TRØBBEL I HVERDAGEN……; KJØP BIL AV HAN SÅ ER DU SIKRET MED TRØBBEL FOR EN MEGET GOD STUND FREMOVER.

HOLD DEG LANGT BORTE FRA DENNE PERSONEN OG DETTE FIRMAET ER MITT RÅD!!!

MVH

VMAX1200CC

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...