Skuld Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Hei! "Skal levere inn en oppgave på skolen, men når jeg skrudde på pc-en står det bare detecting ide drivers, så kommer det en melding om at jeg må boote fra cd... Kommer ikke inn i bios heller..." dette gjelder en kamerat som sliter med pc, og befinner seg ganske langt unna, så jeg får ikke dratt til han og undersøkt så veldig mye mer...er ikke så flink til å finne feil uten å knote litt først, så er det noen som har peiling på hva det kan være? Specs: Amd 64 2800 1024mb corsair twinx 3200 Epox EP-8KDA3J(tror jeg) Wd SATA 160gb Pc-en har funka udmerket til nå! Det er hast og ganske krise! Hjelp? Peace! E Edit: nå kom han visst inn i bios om ikke annet da! Endret 3. oktober 2004 av Skuld Lenke til kommentar
Skuld Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 han har ikke en annen... men den er på 360w... han kom inn i bios, men finner ikke hdd'n... Lenke til kommentar
Kilko Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Putt hd'n i en annen pc som slave og skaff fila derifra Lenke til kommentar
Skuld Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 foreslo d, men..han vil ha pc-en i gang igjen Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Kommer disken opp i BIOS da ? Sjekk med kabler (sata og strøm) til disken, se til at ingen av dem har løsna.. Lenke til kommentar
Skuld Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 disken vises ikke i bios, men alle kabler er i...han sjekka.. Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 gi harddisken til læreren si dette er min oppgave Lenke til kommentar
Skuld Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 poenget er ikke bare oppgava(i første omgang er d jo d), men han vil gjere ha pc-en opp å gå igjen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå