PcT Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Tastene mine ikke funker når jeg booter windows... eller jeg har installert windows på nytt.. så må jeg velge mellow Windows XP pro og Windows XP Pro... (har ikke installert ferdig windows...) Men det går ikke.. og jeg har bare 2 sek å velge på max kanskje 1 siden jeg skrudde den velge greia av når jeg hadde windows før siden det var plagsomt at jeg mått trykke enter hver bidige gang..! Har et gammelt tastatur.. men har prøvd med 2 forskjellige! den funker når jeg må velge ting i bios og når jeg valgte partisjon windows skulle bli installert på osv..! Når den begynner å boote den gamle som er formatert kommer det en feilmelding..! Håper på svar! (dette er en ganske pinlig situasjon men også irriterende siden jeg ikke kan bruke pcen!) Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Sjekk at kablen sitter rett i og at den sitter i rett plugg. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Gjort det CA 1000 ganger.. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 ja.. men jeg kan jo bruke den når man fikk option å formatere osv! Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Sett USB legacy support til BIOS i BIOS. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 hvor finenr man det?= Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 hvor finenr man det?= I BIOS? Rot deg fram. husker ikke nå Lenke til kommentar
PcT Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) sjekka gjennom alt Pcen min funker ikke stakkars liten! Kan jeg ha flaks og at den kommer øverst hvis jeg formaterer og installerer igjen? Maybe? Endret 3. oktober 2004 av PcT Lenke til kommentar
PcT Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Takker for hjelp! fikk fiksa det til slutt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå