millencolin Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Noen som vet om noen pc-butikker i Bergen? Andre enn Datakjeden på Laksevåg? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Datakjeden på laksevåg..då tenker du på flexi data? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) absoluttdata.no.. de holder til på minde... edit: whiteshit; nei, han mener datakjeden som er på laxevåg senter. tidligere komplett.. til trådstarter; du har også flexi-data 200m forbi datakjeden på laxevåg... Endret 3. oktober 2004 av Musty Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) som whiteshit nevner på en klønete måte: i tillegg til datakjeden(tidligere komplett) på laksevåg senter har du også flexi-data som ligger litt lenger ute på laksevåg...(rett ved siden av svingen rullekebabbb!) Vh krister edit: glemte å nevne at jeg anbefaler flexi på det varmeste... Endret 3. oktober 2004 av krister461 Lenke til kommentar
Musty Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 off topic krister461: har hatt svært dårlige erfaringer med svingen rullekebab, mens Daniel rullekebab som ligger 50m nærmere senteret har byens beste kebab Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Mindre kebab-prat her, takk. Flexi-data anbefales. Når Datakjeden het komplett, var det alltid 20-30 minutters ventetid de gangene jeg var innom. Vet ikke om de har ansatt flere ekspeditører siden sist, dog. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Ja flexi-data anbefales...og ikkje mobb edit: post 1000 Endret 3. oktober 2004 av Whiteshit Lenke til kommentar
frustata Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Tror det skal være en PC-butikk i nærheten av Lagunen også, husker ikke hva den het i farten, men de reklamerte i den siste "Lagunen-avisen". Vet ikke om de selger deler eller bare reparerer. Ellers henger jeg meg på anbefalingen av flexi-data. Jeg handler stort sett alt jeg trenger der. EDIT: Express PC Service er navnet på butikken ved Lagunen. Fant det på www.lagunen.no Ser ikke ut til at hjemmesiden til Express PC Service virker... Endret 3. oktober 2004 av frustata Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Flexi er konge Har aldri opplevd noe venting heller, som kanskje ikke er så rart. Der henter man ting etter bestilling. Jeg reklamerte på minnet mitt her forleden. Jeg fikk ikke kjørt dem på 200 MHz, så jeg sendte en mail og forklarte problemet. De sa at dette var et kjent problem med nForce og TwinMos, så jeg skulle få nye av et annet merke. Stakk innom med brikkene og fikk de nye med én gang. Og dette var et helt år etter at jeg kjøpte maskinen Lenke til kommentar
FX5950 Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Bergen IT center holder til ved vestkanten. Har veldig god erfaring med de. De bruker de samme prisene som datakjeden på Laksevåg. http://www.bic.no/ Lenke til kommentar
thomas81 Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 flexi data (www.flexi-data.no) er virkelig å anbefalle, men de har ikke varer i butikken, du må bestille de først, og hente dagen etter (hvis du bestiller før 11-12) de er og snille når det gjelder retur... hvis du er sulten etter du har kjøpt datakomponenter, så er jeg enig med at man bør velge daniels rullekebab.. men husk at de ikke åpner før 15... har dårlige erfaringer med 'svingen rullekebab' jeg og... lykke til. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Da jeg bestilte fra flexi-data tok det bare noen dager før jeg hadde varene, selv om jeg bestilte sent en lørdag. Gjennomsnittlig litt dyrere priser enn komplett (de bruker begge norek, så de har samme lagerstatus såvidt jeg forstår), men til gjengjeld så slipper du frakt, så det er kjekt. Bestilte kabinett, skjerm + et par ting til der... Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Anbefaler også Flexi på det varmeste. Praktisk talt ingen ventetid der. Største plusset er vel at man kan hente varene selv, så slipper man frakt, som andre har nevnt tidligere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå