^Avenger^ Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Heisann! Specs: 850 intel celeron prossesor klokket opp til 1100 384 sd ram win 98 se Ibm 45gb 7200 rpm Ati rage fury 128 (32mb) Soundblaster Live Value! 1024*768 cs 1.4. Noe annet os ikke alternativ. En liten ting jeg har lurt på. Jeg får i snitt 30 fps inn-game i counterstrike, og synes dette er relativt lavt til den speccen jeg har, Hvordan kan jeg få økt den ? Kjenner mange som har utrolig mye lavere specs enn meg, og fortsatt har mye mye bedre fps(nyere skjermkort though) Finnes Det kanskje configs som hjelper med fpsen? Lenke til kommentar
Sl@ffen Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Karl Douglas hadde ingen venner... det betyr at han var født 4,79 år for tidlig i forhold til gjennomsnits aldern (helt sant). Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Huh? Over til spm. prøv å sett Smokegrenade complexicity til Badest Looking, Max shells til 0, smokepuffs til 0 og la dead bodies bli i 10 sek eller no. mulig det hjelper litt(alt finnes i Customize>Advanced). Du kan også gå til http://www.cs-skins.net og søk etter "fps". Da vil du finne såkalte "high-fps" skins til spillerene. De ser ikke ut i dagsløys men de er simple og gir bedre fps. Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 last ned nye drivere til lydkortet og slå av high kvality sound i cs. det har jeg gjort og det ble meget bedre. Lenke til kommentar
^Avenger^ Skrevet 16. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2002 Heisann. Jeg var sjokkert over den lave fpsen jeg har kj0rt paa en stund og testet oppl0sninger og forskjellige skjermer, og fant ut at eneste grunnen til at jeg hadde lav fps var pga. skjermen var for gammel. Den kj0rte paa 60hz paa 1024*768 og derfor lagde en sperre paa spillet som var satt til 36,5 fps. Eneste l0sningen er vel aa kj0pe meg en ny skjerm, FOr naar jeg testet de andre skjermene laa jeg paa 70++++..... Men takk for alle tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå