Gå til innhold

komplett spar tid og penger!

Anbefalte innlegg

hva synes dere om Komplett.no sånn på priser og osv?

Uten Komplett.no ville pengboka mi vore tom,siden de eksisterer så er pengboka mi ennå full!

selv synes jeg at de er de beste forhandlerene_(pris,varer, osv...) :w00t:

:w00t: -=Komplett.no=- :w00t::love:

Stå på med de gode utvalgene dere sender ut på nettet!

NB: håper komplett.no kommer og ser hva gode tilbake meldinger de får!

off-Topic: sjekk denne http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=305988&hl= vil bare vite noe!

Endret av FORD..NOZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For meg er liksom komplett den første plassen jeg går skal jeg ha noe som helst.

Ja, det vil si , hvis netshop har god pris på 2x512 pqi brikker eller databutikken er de eneste som har akkurat den psu`en jeg vil ha, så går jeg jo til de, men komplett har vel alltid vært min hovedleverandør (selv om jeg har kjøpt mye "skrot" hos andre)

Men når det er sagt, så er vel komplett den jeg ville anbefale først hvis noen i familien skulle handle pc via nettet.

EDIT; det kruset så ganske stilig ut...bedre med et fint kaffekrus enn en liten og hendig radio ( eller snop for den saks skyld).

Tror jeg skal kjøpe meg et krus neste gang jeg tømmer lommeboka igjen.

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar

Komplett er vel de som har klart størst utvalg, men når det gjelder priser ligger de stort sett godt over de billigste (det er vel faktisk i overkant av midt på treet).

Kundeservicen er heller ikke så mye å skryte av (det er min erfaring).

Jeg bestiller ikke noe der med mindre jeg må, men det skjer jo fra tid til annen :)

Lenke til kommentar

Både komplett og netshop er to gode webshop'er man kan handle ifra, at noen opplever noe de føler er urettferdig skjer jo selvfølgelig fra tid til annen. Netshop har satset hardt på kundeservice og lave priser.. samt litt mer spesielle ting enn mainstream produktene som komplett til mestedels kjører med :) skal man kjøpe en hel haug med forskjellige ting, så kommer faktisk komplett helt ok ut, alle webshopper har sine ting de tar lavere fortjenste på, men totalt sett.. :thumbup: komplett, :thumbup: netshop :yes:

Endret av J0lle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...