FORD..NOZ Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) hva synes dere om Komplett.no sånn på priser og osv? Uten Komplett.no ville pengboka mi vore tom,siden de eksisterer så er pengboka mi ennå full! selv synes jeg at de er de beste forhandlerene_(pris,varer, osv...) -=Komplett.no=- Stå på med de gode utvalgene dere sender ut på nettet! NB: håper komplett.no kommer og ser hva gode tilbake meldinger de får! off-Topic: sjekk denne http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=305988&hl= vil bare vite noe! Endret 4. oktober 2004 av FORD..NOZ Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Den største fordelen til Komplett er utvalget. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Digger komplett på alle måter.. Kanskje ikke alltid de billigste, men har alltid og kommer alltid til å bestille der.. Kundeservicen er også upåklagelig ! Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 komplett er en helt grei butikk, ihvertfall den jeg stoler mest på, men må si at netshop imponerer mere og mere med superb service og rask levering. +at man får godtrei når man bestiller Lenke til kommentar
FORD..NOZ Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 når jeg har bestilt fra komplett så jar jeg fått en sånn fra komplett!! Lenke til kommentar
runela Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Har altid brukt komplett og kommer altid til og bruke det! Stå på komplett! Setter pris på at dere fins. Kanskje jeg en dag stikker innom dere i Sandefjord til og med Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hører jeg: Disktur webshoperfaringer? Feil kategori. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Komplett < Netshop. Netshop > * Lenke til kommentar
riktig Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jeg har kun gode erfaringer med Komplett hittil.Flott utvalg,god service og rask levering. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) For meg er liksom komplett den første plassen jeg går skal jeg ha noe som helst. Ja, det vil si , hvis netshop har god pris på 2x512 pqi brikker eller databutikken er de eneste som har akkurat den psu`en jeg vil ha, så går jeg jo til de, men komplett har vel alltid vært min hovedleverandør (selv om jeg har kjøpt mye "skrot" hos andre) Men når det er sagt, så er vel komplett den jeg ville anbefale først hvis noen i familien skulle handle pc via nettet. EDIT; det kruset så ganske stilig ut...bedre med et fint kaffekrus enn en liten og hendig radio ( eller snop for den saks skyld). Tror jeg skal kjøpe meg et krus neste gang jeg tømmer lommeboka igjen. Endret 4. oktober 2004 av Ozelot Lenke til kommentar
PlacidDragon Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Komplett er vel de som har klart størst utvalg, men når det gjelder priser ligger de stort sett godt over de billigste (det er vel faktisk i overkant av midt på treet). Kundeservicen er heller ikke så mye å skryte av (det er min erfaring). Jeg bestiller ikke noe der med mindre jeg må, men det skjer jo fra tid til annen Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jeg har aldri opplevd noe spess kundeservice eller lave priser på komplett. Men de har bra utvalg, noe som er en stor fordel i forhold til de mindre webshoppene.. (Hva i allverden gjør jeg oppe så tidlig??? ) Lenke til kommentar
J0lle Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Både komplett og netshop er to gode webshop'er man kan handle ifra, at noen opplever noe de føler er urettferdig skjer jo selvfølgelig fra tid til annen. Netshop har satset hardt på kundeservice og lave priser.. samt litt mer spesielle ting enn mainstream produktene som komplett til mestedels kjører med skal man kjøpe en hel haug med forskjellige ting, så kommer faktisk komplett helt ok ut, alle webshopper har sine ting de tar lavere fortjenste på, men totalt sett.. komplett, netshop Endret 4. oktober 2004 av J0lle Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 liker netshop hakket bedre enn komplett pga den fine esken med sukkertøy jeg fikk med da jeg kjøpte ny mus . Lenke til kommentar
Karibi-Kåre Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 <?php if($Komplett.no<$Netshop.no) { die("Yeah right!"); } ?> Jeg har da fått med en liten eske med tyggis når jeg bestilte fra Komplett. Jeg skulle ØNSKE jeg kunne fått med et krus, skikkelig stilig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå