Marti Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Kan jeg bruker Spire inverteren til en Sunbeam katode jeg hadde tenkt å kjøpe? Edit: Skrev feil. Som vanlig. Endret 3. oktober 2004 av Marti Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Jupp. Bruker selv spire inverter på sunbeam katodene mine. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Er ikke de helt like , da? Har begge typer og kan ikke se noen forskjell... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Forsjellen er utsende. Min sunbeam er blå, og firkantet, men spire er hvit med runde kanter. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Gamle sunbeam sin er jo lik i utseende også... Lenke til kommentar
Marti Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 Det var da godt. Da kan jeg med trygghet bestillle en katode til! Btw, Spire inverteren min er tynnere enn Sunbeam inverteren. Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Mange invertere og katoder er ofte like selv om de tilsynelatende kommer fra forskjellige "produsenter". Er nok bare å bestille! De fleste data katoder og invertere har nogenlunde like spesifikasjoner... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå