Marcelo Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hvordan tar jeg op subtitles når jeg skal se en film som har subtitles? det er avi. fil som har subtiles som følger med på en annen fil Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Hvordan tar jeg op subtitles når jeg skal se en film som har subtitles? det er avi. fil som har subtiles som følger med på en annen fil Jeg har to måter å anbefale: 1) Last ned ett program som heter Vobsub Deretter legger du undertekst filen og filmen i samme mappe. Gi filmen og teksten nesten de samme navnene så videoprogrammet skjønner at de er sammen. Eks: Film: Kill bill.avi Tekst: Kill bill.srt Deretter er det vel bare å starte filmen og avspilleren henter forhåpentligvis opp underteksten til filmen automatisk. 2) Last ned Bsplayer.( ett godt videoavspillingsprogram) Start bsplayer og åpne filmen din. Deretter trykker du bare på load subtitle i bsplayer og henter opp underteksten. Er ikke helt sikker på om du trenger vobsub for å gjøre det på denne måten.. så du kan jo først prøve uten. Håper dette hjelper deg. Endret 3. oktober 2004 av eirik99 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå