Shulgin Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Jeg tenkte vi kunne ha en tråd som gjorde det lettere for oss interesserte, dog lite aktive TV-seere. Jeg ser veldig lite annet enn film på TV, og jeg irriterer meg titt og ofte over ting jeg har gått glipp av. Mye av det som står prgrammet for norsk TV, hører jeg aldri om en gang. Og når jeg planlegger å få med meg et eller annet, glemmer jeg det ofte. Jeg er sikker på det er noen andre som sliter med litt av det samme. Så før gjerne opp sesongstarter på serier, interessante dokumentarer og annet spesielt severdig materiale her. Helst ikke så lang tid i forveien, ettersom det gjør det lettere å glemme. Ved ettertanke trenger det ikke gå på norsk TV, men det trenger heller ikke gå på kinesisk. Prøv og begrens oppføringene til kanaler som er tilgjengelige for folk flest. Og filmer kan dere føre opp, men jeg håper de ikke blir alt for dominerende, ettersom det går ganske mye film på TV iløpet av en uke. Takk folkens... hold oss oppdatert. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Jeg begynner selv. Det er lenge til, men jeg kan heller annonsere det på nytt i så fall. Piken med røntgenøyne Dette er historien til den russiske skolejenta Natasha Demkina, som ble et verdensfenomen på grunn av hennes påståtte evne til å kunne se inn i folks kropper. Discovery Channel 18. oktober kl. 21:00 Det programmet gleder jeg meg til. Høres spennende ut. Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Har sett rekame til det programmet på discovery, og det virka interessant. Må få med meg det Fin post foresten. Glemmer alltid å se tvprogrammer som virker bra jeg. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Jeg er sikker på det er noen andre som sliter med litt av det samme. Akkurat nå er det bare dølle ting på tv, så oppføringer får komme senere. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Det var noe på Discovery der de skulle lage en CG-Hitler og gjenskape "The plot to assassinate Hitler". Det så utrolig kult ut, de kommentere blant annet at det var framtidens dokumentar, og jeg tror på de. Hvis noen har mer info tar jeg imot med glede, dette virker utrolig bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå