CheGuevara Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hei, jeg lurer på om det finnes tester av denne? jeg vet at dinside har testet den, men er det noen andre sider? Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Google...hørt om google? kjør en "h1940" +test +review så får du nok noen treff Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 google? skal sjekke der nå, men har noen erfaringer? Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Har ikke brukt den selv, men har hatt samtlige iPaq'er fram til og med h3970, og h1940 bruker samme BT-manager. Den er skikkelig bra, beste jeg har brukt. Ellers er det en ganske liten fysisk boks som visstnok skal ha ganske bra batteritid, antagelig pga den litt tregere prosessoren (266Mhz). Den har SDIO så du kan bruke SD-porten til både minne og f.eks. WiFi. Her er en grei omtale av den: http://www.infosyncworld.com/reviews/n/3913.html Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå