Debauchery Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Når jeg forsøker å kjøre enkelte .exe-filer og self-extracting .zip-filer får jeg denne meldingen med overskrift som nevnt i topic: C:\Windows\SYSTEM32\AUTOEXEC.NT. Systemfilen passer ikke for MS-DOS- og WINDOWS-programmer. Hva vil dette si...? Og hva gjør jeg med det? Den ene er en patch til Fallout 2, mens den andre er en installer til den nyeste versjonen av AsusProbe. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Vil tro at det er pga. programmet er laget for 16bit OS og støtter ikke ren 32bits OS. slik som 2000/XP. Dersom du har XP kan du sjekke om Kompatillitetsmodusen kan fikse det. Høyreklikk på programmet og velg Egenskaper. Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Funket ikke. Men det skal da ikke være noe i veien med nyeste versjon av AsusProbe...? Lenke til kommentar
odd123 Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Hei! Jeg har også hatt dette problemet, og det som virket for meg var følgende: Gå inn i windows direktory, der ligger en mappe som heter repear. Denne inneholder autoexcec.nt. Kopier denne inn i windows\system32 katalogen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå