Gå til innhold

Oversikt over Ukens Tilbud!

Anbefalte innlegg

Hei

Leste noen tråder om at folk vil ha en oversikt over alle ukens tilbud. Jeg har derfor snekret kjapt en side som noenlunde integrerer alle de forskjellige tilbudene på "en plass"!

WEBTILBUD - webtilbud.cjb.net

Ser at det fins en alternativ i en av trådene, men dette gjøres manuelt og kan virke noe tungvingt for den som oppdateres. Siden min er mer lagt opp som snarvei og hver enkelt kan ta en hurtigsøk på beste pris.

Håper på noe feedback så kanskje jeg vil prøve å oppgradere den ved en senere anledning!

Ref:

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=186387&hl=

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=186166&st=

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe ... bra tiltak

Men fikk cookies feil på mpx og pc-utstyr ... snodigt, men nå har ikke eg gjort noen endringer etter sp2 .... så jeg nekter å føye meg. De må føye seg hehe.

ikke dum den sia nei

EDIT .. hvis jeg går direkte inn på sia til MPX f.eks så maser den ikke om cookies feil .... snodigt

Endret av DarkSlayer
Lenke til kommentar

Og hva var poenget med dette da?

Med all respekt har du jo bare satt opp noen linker til noen webshoper?

Er vel bare å ha disse i favorittene sine, hvis man ser på de så ofte? Da slipper man unna med 1 klikk, i stedet for å først gå inn på din side og så på linken?

Dessuten er tråden du refererer til mye bedre. Den viser alle tilbudene på et sted.

Fint at du vil gjøre en innsats, men kanskje du bør finne på noe som ikke noen andre har gjort (bedre) før...

:cool:

Lenke til kommentar
Og hva var poenget med dette da?

Med all respekt har du jo bare satt opp noen linker til noen webshoper?

Er vel bare å ha disse i favorittene sine, hvis man ser på de så ofte? Da slipper man unna med 1 klikk, i stedet for å først gå inn på din side og så på linken?

:cool:

Skrev jo at det er bare en snarvei til forskjellige stedene...

All ros til han som oppdaterer ukens tilbud manuelt! Men som sagt; det kan være litt tungvingt. Og det har vært en "proff" side i hardware.no om ukens tilbud, men som er blitt lagt ned. Jeg kan tenkte meg at det tok sin tid å få det oppdatert.

Når det gjelder cookies feil, så anbefaler jeg at du bytter til Mozilla Firefox :)

Lenke til kommentar

Det man kan gjøre, er vel først og fremst å lage en RSS-feed med link til Komplett, MPX osv., så trykker man bare på bokmerket så kommer man dit.

Etterpå kan man da vidreutvikle den til å hente ut fra "ukens" på de forskjellige sidene.

Jeg ser ingen problemer med å lage dette.

Lenke til kommentar

Forandret fargevalget til mer "nøytral" siden noen har klaget over grønnfargen :p

RSS var ganske ukjent for meg, men tok en liten tur innom google.. :roll:

En funksjon som virker veldig kjekt må jeg si..

Skal prøve å sette meg mer inn i det og prøve å integrere på siden senere (hjelp og guider mottas med takk).

Siden er som sagt snekret sammen nokså kjapt og foreløpig må jeg konse meg om studiene. Bedre design kommer...

Lenke til kommentar
Forandret fargevalget til mer "nøytral" siden noen har klaget over grønnfargen  :p

Og da var lyselilla det beste du fant på?

Ikke for å være grinete, men jeg skjønner fremdeles ikke poenget med denne siden, men hvis det er folk som faktisk syns den var bra, får du ha lykke til videre med nye krumspring ;)

Endret av L03VIk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...