Goebbels Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 http://www.digi.no/dtno.nsf/pub/te20020514...619_er_79165484 Lenke til kommentar
Titanic Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 woohoo... så glad jeg ble.. tror aldri jeg har blitt så glad før.. Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Tja Greit nok, det ja Hvis man virkelig vil ha bredbånd må man flytte til utlandet. For de fleste i norge er bredbånd er oppskrytt affære Bredbånd fra Telenor (brukbar download - Skandaløs Upload) og selvsagt til Telenors blodpriser Nextgentel, Catch Communications, Bluecom osv er bedre men ja ja De fleste leverandører i norge leverer tross alt jukse bredbånd 10 Mbps Inn/Ut eller bedre det er skikkelig bredbånd og ikke minst til fornuftige priser, dvs en 300/400 i måneden. Hvem tror vel på at Telenor ikke tjener penger på bredbånd? Bullshit, ikke jeg i allefall Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Det er fint for dere som allerede har tilgang.. MEN jeg synes de kan bygge ut flere sentraler til bygdefolk istedenfor og gi byfolka fler fordeler ved ADSL!! Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Norge er et U-land på endel områder, der blant gammeldags politikk som ikke funker og Bredbånd! Lenke til kommentar
Mio Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Quote: Den 2002-05-14 19:43, jgrondal skrev:Det er fint for dere som allerede har tilgang.. MEN jeg synes de kan bygge ut flere sentraler til bygdefolk istedenfor og gi byfolka fler fordeler ved ADSL!! Saken er det at det koster mer å bygge ut for og få tilgang til dere bygdefolk enn det Stjelenor vil tjene på det. Så man må heller flytte på seg da mener dem. Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Dette var jo for såkalte elkjøp-kunder spør du meg. Hadde aldri gått inn på en slik "bedrifts-avtale". Etter 2-3 år kan du kjøpe pc'n for en avtalt sum. Dvs til blodpris. Pc'n er jo ikke vært en dritt. Man får jo som regel bare merke-pc'er i disse "bedrifts-pakkene" (Les: møkk) Man kan heller ikke modifisere/oppgradere pc'n selv i løpet av kontraktsperioden. Vi som liker å bygge pc'er selv og ha kontroll på hardwaren får nok ikke no' billigere bredbånd fra den fronten ihvertfall... Lenke til kommentar
Gisle Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Jarle! Det er litt feil! Fordi vanligvis etter 3 år får du kjøpt hele pakka til 1000,- kr! Og kom ikke å si at 3 år gamle 1000Mhz-maskiner, med skjerm, printer full pakke ikke er mer verd enn 1000 spenn. Dessuten har du faktisk fått 49% på hele pakka! Så du TJENER på avtalen UANSETT, mister! (Hvorfor tror du Arbeiderparti-regjeringen ville FJERNE denne ordningen? Jo, fordi de fant ut at hvis du hadde kjøpt pakka for vanlig pris i butikk, så hadde Staten fått 51% mere MOMS-koner inn i statskassa av kjøpssummen på pakka, enn det de gjør nå! Men heldigvis tok Fosse-gutten og satte foten ned for hele forslaget!) Lenke til kommentar
Titanic Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 seriøst, teiteste forslaget ever.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå