ØysteinI Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Etter at forumet ble gjort om på, så må man bla seg helt ned i bunnen av tråden for å se det innlegget man akkurat har lagt inn. Jeg likte det MYE MYE bedre før, når ens egne ny-postede innlegg automatisk ble vist og ikke toppen av tråden som nå. Toppen av tråden har man jo allerede (forhåpentligvis) lest og hva er så poenget med å lese dette på nytt? Derimot, så er det jo greit å lese igjennom sitt eget innlegg, bare for å være sikker på at det ikke er noen feil der. Kan dette fikses på? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Enig der. Har til nå trodd at dette skjedde pga. treg linje eller noe lignende... Plagsomt er det definitivt. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Skjer det da? Edit: Nei. Etter at jeg hadde skrevet det innlegget her så havnet fokuset akkurat på det nye innlegget mitt, ikke øverst i tråden. Endret 3. oktober 2004 av Blib Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 I Mozilla Firefox kommer fokus på siste innlegg, men i IE kommer fokus på toppen av siden. Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 QUOTE (PelsJakob @ 04/10/2004 : 11:08) I Mozilla Firefox kommer fokus på siste innlegg, men i IE kommer fokus på toppen av siden. Det skjer ihvertfall med IE6... det gjorde ikke det før Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) samme greiene her.. blir fokusert på øverste innlegg..IE6 Eller.. ikke nå.... Edit: Når man skriver fast reply kommer fokuset på eget innlegg, men ved add reply kommer foukset på øverste Endret 6. oktober 2004 av Stig-Arne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg