Quijote Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Har brukt powercolor radeon 9800 pro i et par måneder no med agp hastighet på 0. Hovedkortet er asus P4P800, nyeste drivere er installert. Også catalyst-driverene. SiSoft Sandra forteller meg: "AGP bus is unused org AGP card not fully AGP compatible" "Current AGP datarate not optimal" Inne på display-properties til grafikkortet --> advanced --> Smartgart er AGP hastigheten på 0. Skrur jeg denne opp til 8X ber den meg starte maskinen på nytt for å teste om den er stabil. Etter å ha gjort dette, forblir den på 0. Er det bios-instillinger eg må forandre på, i så fall hva? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Du burde nok ta en titt i BIOS ja, skal ligge under AGP-settings eller noe sånt. Bare rot litt rundt til du finner en plass der det står noe sånst som "AGP-X o.l" og sett den på 8x. Lenke til kommentar
Quijote Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Har sett litt på bios-settingene, finner ingen agp-x lignendes instillingsmuligheter. Alt eg fann som kan ha noke med AGP-hastigheten som eg kunne stille inn i biosen; "AGP/PCI frequency -- 66,66 / 33,33" "AGP VDDQ Voltage -- 1,50 V" "Graphic Adapter Priority -- PCI/AGP" "Graphic aperture size -- 128 mb" Lenke til kommentar
GrinJe Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 har du installert de nyeste chipset driverene? Lenke til kommentar
Quijote Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Har installert catalyst 4.9, som er de nyeste driverene til grafikkortet. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Har installert catalyst 4.9, som er de nyeste driverene til grafikkortet. Hjelper pent lite! - Sleng inn AGP chipset drivere, så ordner det seg. Endret 3. oktober 2004 av lavizh Lenke til kommentar
Quijote Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Det var ukjent for meg.. Kor finner eg agp-driverene?. Hva er det eg skal i så fall google-søke etter? Kanskje Asus.com? Endret 3. oktober 2004 av Quijote Lenke til kommentar
Musty Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 asus.com er nok et veldig bra sted å starte ja.. Lenke til kommentar
Quijote Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Ingen lykke med agp-chipset drivere inne på asus. Noen andre forslag? Lenke til kommentar
lommerusk Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) www.intel.com http://forums.devhardware.com/archive/t-14846 Endret 3. oktober 2004 av lommerusk Lenke til kommentar
Quijote Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Ja!!!. Fantastisk!!. Tusen takk for all hjelpen!. Det som gjorde utslaget var driverene fra intel. Dersom noen skulle ha det samme problemet, så var det "INF Update Utility" eg lasta ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå