[L]337-Zonic Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Eurcom med GeForce 6800 Go-basert bærbar PC Den Kanadiske produsenten av bærbare PCer Eurcom har lansert en superkraftig bærbar PC med blant annet NVIDIAs GeForce 6800 Go-grafikkbrikke, SATA harddisker i RAID og DDR2-533. Sistnevnte grafikkbrikke er i skrivende stund ikke lansert ennå. Nyheten fra Eurcom kan tyde på at NVIDIA kommer til å lansere ”NV41M” i løpet av kort tid. Les artikkelen her Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Kan bli spennende å se om spesifikasjonene er sanne. Hvis de gjør det, ser det ut som om Inspiron 9100 og andre liknende maskiner skal få kamp om kundene. Lenke til kommentar
hce Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hoho, maskinen veier inn på pene 5,2 kg Verdt å nevne av specs er at den har 5 høyttalere (4 + sub), SPDIF, DVI utgang, S-Video INN (med tuner mulighet), S-Video ut for TV og HDTV. Ser også at den har et 12 cellers batteri som skal gi den ca. 1,5 time batteritid Jeg har 9 celler i min laptop som gir 5 timer ++. Tydelig en rå skrivebordserstatter, er dog veldig skeptisk til støynivået, eller så har den alt man trenger. Lenke til kommentar
MaFiA Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Vell.. 3,5KG+ er faen ikke mye "bærbart" Men ja, enig i fine specs, tenker den bråker heftig også tho.. Fin LAN-PC Endret 3. oktober 2004 av MaFiA Lenke til kommentar
gastingen Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Er bæremeis ekstrautstyr? Lenke til kommentar
podtop Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Ja, jeg gleder meg til mer info kommer. <-- er btw ute etter ny laptop, min GAMLE p3 800 dør snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå