Vu-caN Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Jeg kjøpte nettopp ny maskin fra netshop, og driver og bygger i skrivende stund. Men en ting jeg la merke til i pakka var at det ikke var med noen kjølepasta(eng. thermal grease). Er dette vanlig? Er dette "trygt"? Jeg trodde kjølepasta fulgte med gratis når man først kjøper en cpu som er boxed! prosessoren er en: AMD64 3500+ Lenke til kommentar
wim Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Jeg kjøpte nettopp ny maskin fra netshop, og driver og bygger i skrivende stund. Men en ting jeg la merke til i pakka var at det ikke var med noen kjølepasta(eng. thermal grease). Er dette vanlig? Er dette "trygt"? Jeg trodde kjølepasta fulgte med gratis når man først kjøper en cpu som er boxed! prosessoren er en: AMD64 3500+ Det er kjølepasta på vifta fra før når du kjøper boxed. Det er ikke trygt å kjøre uten kjølepasta, ihvertfall ikke over tid Lenke til kommentar
Xneon Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 jeg har ikke hatt kjølepasta på prosessorn min og det har gått fint den har ikke gått varm Lenke til kommentar
wim Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Det koster under 100 kroner for en tube som varer "en livstid". Dette er en ekstremt god investering som jeg ikke ser noen grunn til å la være å gjennomføre. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Jeg vil absolutt anbefale bruk av pasta på kjøleren. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Det koster under 100 kroner for en tube som varer "en livstid". Dette er en ekstremt god investering som jeg ikke ser noen grunn til å la være å gjennomføre. Helt enig.. Du kan jo velge selv..Ny prosessoer om en måned eller en tube kjølepasta? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå