-nighthawk- Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Lurer på om denne PC-en fra Elkjøp er verdt å kjøpe, eller er det mulig å bygge en PC selv med tilsvarende spesifikasjoner som er billigere? Tilbud på Elkjøp Kan det virkelig stemme at skjermen har en responstid på 14 ms? Jeg trodde at det var vanlig med responstider på over 20 ms... Lenke til kommentar
emacoolit Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Se på denne linken: http://www.komplett.no/k/cc.asp?bn=10306 Hvis du sammenligner komponenter, så tror jeg at Komplett sin PC kommer mye bedre ut (GeForce 6800 LE er mye bedre enn Radeon 9550, blant annet). Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Bygg selv! Det blir mye billigere Lenke til kommentar
emacoolit Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Det blir billigere å bygge selv, dersom alle komponentene passer sammen, dersom man ikke ødelegger noen komponenter, og dersom man ikke har noe bedre å bruke tida si på. Jeg anbefaler Komplett framfor Elkjøp, fordi Komplett leverer en bedre PC til samme pris. Endret 3. oktober 2004 av emacoolit Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Tror du kan glemme Elkjøp PCen den er utsolgt.. TaZ Lenke til kommentar
-nighthawk- Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Vel... jeg ikke så mye erfaring på området, men jeg klarte iallefall ikke å bygge en like bra pc på komplett til tilsvarende pris. Er litt vanskelig å få sammenligningen helt korrekt, da ikke alle spesifikasjoner er oppgitt på Elkjøp sin PC. Men! Til dere som er kyndige. Hva er det beste PC-en jeg får til 10000 (bygge selv), med skjerm (LCD 17"). Jeg vil også ha DVD/CD brenner. PC-en skal stort sett brukes til kontorarbeid og surfing på nettet (mye nedlasting), men det vil nok bli litt spilling også. Noen som kan hjelpe meg her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå