kristoffer1989 Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 noen som vet hvordan jeg enten kan gjøre så ipoden min får høyere utgangeffekt eler sette opp nivået på sangene... det er så greit å ha litt å gå på når du skal koble den til noen små høytalere for eksempel Lenke til kommentar
Even. Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Dette går fint an i itunes høyreklikk på den/de sangene du vil justere>trykk på "vis info" i den menyen som kommer opp og gå på alternativer. Der kan du stille lyden både opp og ned Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Dette går fint an i itunes høyreklikk på den/de sangene du vil justere>trykk på "vis info" i den menyen som kommer opp og gå på alternativer. Der kan du stille lyden både opp og ned tusen takk... hmm blir å gjøre det på ALLE sangene nå Edit: hurra det funka å merke av alle sangene så fixer den det:D er glad nå he he Endret 3. oktober 2004 av kristoffer1989 Lenke til kommentar
T.L Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Er noen eu-regler som gjør at i-pod selges med en volum-sperre som gjør at lyden ikke blir for høy. Å stille volumet opp og ned i i-tunes tror jeg ikke har mye å si, og volum-sperra er der fortsatt. Bruk heller et program som fjerner denne sperra, f.eks euPOD Lenke til kommentar
panybs Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 det hjelper å stille volumet i itunes! gjorde ihvertfall det på meg.... får vondt i øra nå Lenke til kommentar
Even. Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 eu-mp3spillere sperres på 100 db, du kan flashe til amerikansk fw og få lyden opp i 104 db Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 men du må pase på å ikke øke volumet for høy i itunes for ved litt dårlige opptak da får du mye skurring... host host jimi hendrix hadde vist MYE støy på live opptakene sine ja hos host Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Ta en titt innom www.ipodlounge.com , der er det maaaaaaaaaaaaange som har iPod og sikkert har et svar klart til deg. Mener selv å ha lest/sett et slikt program før, så du burde være rimelig sikker på at du finner noe. Lenke til kommentar
Rico Rahl Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Jeg vil bare si fra at euPod ikke fjerner volumsperra, den gjør akkurat det samme som man gjør i iTunes, bare at den gir alle sangene ny volume tag på en gang.. Liksom 1 sek.. superknall er det.. Endret 7. oktober 2004 av Rico Rahl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå