Klorin Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 må man ha den dss-25 for å oppdatere k700? eller kan man bruke den 20 versjonen? css-20 tror jeg den heter, hvis det ikke var dss det også. Den er jo 200 spenn billigere. Du kan bruke DSS-20 også. Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 Til dere som får feil når dere skal oppdatere: Sørg for å ha fullt batteri og koble fra laderen når dere oppdaterer. Så andre som hadde fått feil på Esato forumet fikk beskjed om å koble fra laderen og da fikk de oppdatert uten feil Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Fikk min K700 i dag, og den har FW R2AA003. Så da har jeg fått siste fw? Hvor kjøpe du din telefon? Noen som veit hvor man får man får tak i den billgiste k700? Lenke til kommentar
thord Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 hvis du går på konklusjonen på K700i, så kommer det opp en tabell. På den tabellen står det hvor du får kjøpt K700i billigst, uten eller med abb. Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 komplett for øyeblikket Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 hva er nyeste firmware på SE update service sia for øyeblikket? nå hjar jeg R2L001 tror jeg men mener det er en enda nyere tilgjengelig Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Hvordan er hastigheten på telefonen etter oppgradering? Jeg har den eldste firmware'n, vil jeg merke mye ved å kjøpe en slik docking tro? Blir telefonen like rask som k500i tro? Lenke til kommentar
CIder Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Dette lurer jeg også på. Har nest nyeste firmware,men synes den er treg på navigasjon i menyen og det irriterer meg at det tar ett sekund fra man trykker på svartasten til man hører noe. Håper dette er blitt fikset!. Endret 17. oktober 2004 av CIder Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Synes også at det går litt tregt å navigere i selve hovedmenyen. Men alt annet er raskt. Har R2AA003. Eneste er at jeg ikke får lyd i den medfølgende handsfree'en , når det ringer. Har både en T310 og en Z600 som det virker med. Lenke til kommentar
_THX_ Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Har den nyeste Firmwaren til k700i blitt lagt ut på oppdateringssservicen på hjemmesidene dems enda? Den R0003A eller hva den heter Lenke til kommentar
Tohmy Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Kjøpte min k700i hos elkjøp i går og den har FW R2A041, noe som en en gammel version? Må jeg betale ekstra for å få elkjøp til å oppgradere den? Gjør i det heletatt elkjøp slike operasjoner eller må man til en spesialist? Litt kjipt å styre med slikt nr telefonen er en dag gammel :-/ Lenke til kommentar
bidz Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Kjøpte min k700i hos elkjøp i går og den har FW R2A041, noe som en en gammel version?Må jeg betale ekstra for å få elkjøp til å oppgradere den? Gjør i det heletatt elkjøp slike operasjoner eller må man til en spesialist? Litt kjipt å styre med slikt nr telefonen er en dag gammel :-/ Det er bare og dra innom et SE service-center, så oppgraderer de telefonen din - gratis. Det er en garanti-sak trossalt, og du SKAL IKKE betale noe for det. Mange service-verksteder prøver derimot og melke kua ordentlig, og sier at de skal ha 150-300kr for oppgradering med engang, eller så må en vente oppimot en uke. Hvis en leser garanti reglene til både Nokia og Sony Ericsson står det klart og tydelig at service-verkstedet har 24 timer på seg og fikse evt. feil, og hvis de ikke har mulighet til det har kunden krav på ny telefon. Sleng det i trynet på de "kommerse" service-sentrene som krever betalt for og ta unna ting relativt kjapt. Et eksempel på kommerst service-center er bl.a. Reidar Myhr/Nordialog i Trondheim. Fatalt dårlig service der, etter de ble "store". En må betale 150kr for "og snike i køen" som medarbeiderne kaller det, ellers må en vente 4-6 dager, noe som er et KLART brudd på garanti-reglene produsentene (iallefall Nokia og SE) setter som krav for service-sentrene. Drar en rett over gata fra hvor de ligger, derimot, finner en Lyd og Tele butikken, hvor de tar unna FW oppgraderinger normalt sett innen 30-60 minutter! gratis! Snakk om forskjell!!! Endret 29. oktober 2004 av bidz Lenke til kommentar
Tohmy Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Er elkjøp et slikt service senter, eller det kommer kanskje ann på elkjøp butikken også? Er det noen som har positive erfarninger med plasser i oslo der man kan få gjort dette raskt? Å vente 4-6 dager for noe slikt er jo helt på jordet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå