jowestru Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Min telefon kom akkurat nå med ny oppgradering fra Telehuset. Denne er merket R2E011. Noen som kan fortelle meg om denne er ny/gammel? Lenke til kommentar
Joffarbb Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Jeg har DSS-25 og Windows Professional SP2, og når jeg prøver å oppgradere firmewaren til K700i så kommer jeg meg dit hvor det står "Preparations completed Application starting... The application will soon open in a separate window. " og deretter får jeg opp et error vindu hvor det står "Fatal Error". Noen som har noen gode ideer om hva som kan være feil? Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Jeg har DSS-25 og Windows Professional SP2, og når jeg prøver å oppgradere firmewaren til K700i så kommer jeg meg dit hvor det står "Preparations completed Application starting... The application will soon open in a separate window. " og deretter får jeg opp et error vindu hvor det står "Fatal Error". Noen som har noen gode ideer om hva som kan være feil? Har du prøvd det som _THX_ måtte gjøre.. legge inn Java? Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Min telefon kom akkurat nå med ny oppgradering fra Telehuset. Denne er merket R2E011. Noen som kan fortelle meg om denne er ny/gammel? Siste FW er: R2L001 så den er vel ikke av det nyeste nei. Lenke til kommentar
Joffarbb Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) har nyeste Java installert... fikk d fixa, måtte avinstallere alt av sony ericsson programvare, installere på nytt, og dele ut nye com-porta Endret 7. oktober 2004 av Joffarbb Lenke til kommentar
hanKnut Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Har nettopp fått en DSS-25 i posten fra Danmark, men det fulgte ikke med noen drivere! Og XP finner ikke ut hva dette er for noe så jeg får ikke installert den. Kan noen hjelpe meg litt med drivere? Finner dem ikke på SE-sidene heller... Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Her er driveren: Syncstation_DSS_Drivers.zip Lenke til kommentar
hanKnut Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Takk for drivere! Når jeg installerer dem så kommer det opp DSS-20 i windows, men jeg har da kjøpt og betalt DSS-25... ? Hva er egentlig forskjellen på disse to borddingsene? Lenke til kommentar
hanKnut Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg får FATAL ERROR når oppgraderingen skal starte! Jeg har avinstallert ALL SE-software og installert på nytt. Jeg har koblet mot COM-porten på nytt. floats Mobile AGent klarer å koble seg på telefonen og gjøre sine ting, så det er ikke feil på selve koblingen. Noen snakker om java må oppdateres, men hvilken java? Det finnes forskjellige versjoner og leverandører av java... Dette skal IKKE være enkelt skjønner jeg... Lenke til kommentar
Retroboy Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Har oppdatert flere K700i telefoner den siste tiden og allt har fungert helt feilfritt. Men nå sist fredag skulle jeg oppdatere en telefon til men når oppdateringen komm til 93% fikk da feilmelding om at kommunikasjon med telefonen ikke var mulig. Etter dette fikk jeg beskjed om å kjøre recovery, gjorde dette noen ganger men uten hell, same feilmelding igjen på 93 % Telefonen ble helt "gal" og ville ikke starte og jeg måte levere den inn hos forhandler. Tror jeg venter med å oppdatere min egen telefon før jeg finner ut av dette Retro... Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Siste skal være FW: R2L001 Siste version er R2AA003 kom noen dager siden.. men er for tidlig for å kunne laste ned med DSS 25.. kommer om noen dager på nettet Skal fixe Batteriet ENDA MERE!! Lenke til kommentar
Joffarbb Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 finnes det noen URL til hvor man kan lese om denne nye oppdateringen? Java finnes på www.java.com, og det er den skikkelige Java'en.. Vet ikke hva som kan være galt, men du får jo opp samme error melding som jeg fikk, du får nesten bare prøve deg fram Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 funka med en gang her, måtte bare laste ned DSS drivere og java ble lagt inn av seg selv.. (kom sånn popup og spørte om jeg ville legge det inn) Lenke til kommentar
iCar Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Noen som vet om den nye firmware har kommet til online oppdateringen nå, eller når den kommer? R2AA003 - 6/10/04 on Total Multiserver - Faster main menu - Ability to autosave a contact when using your SIM as the main phonebook - Phonebook quicksearch facility - Improvements to Bluetooth - Improved battery life (for post Week 40 batteries only?) Endret 13. oktober 2004 av adilr17 Lenke til kommentar
kai_frode Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Til dere som har oppdatert firmwaren: Hvor lenge holder batteriet nå slik ca? Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 må man ha den dss-25 for å oppdatere k700? eller kan man bruke den 20 versjonen? css-20 tror jeg den heter, hvis det ikke var dss det også. Den er jo 200 spenn billigere. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Fikk min K700 i dag, og den har FW R2AA003. Så da har jeg fått siste fw? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Fikk min K700 i dag, og den har FW R2AA003. Så da har jeg fått siste fw? Yup Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Noen som har testet som vet om den ligger på nett nå ? Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 Noen som har testet som vet om den ligger på nett nå ? Den lå ihvertfall ikke på nett kl. 12 i dag i følge en fyr på Esato forumet. Det kan jo godt hende FW for vårt språk er ute fordet. Tror ikke de nødvendigvis legger ut for alle land samtidig. Jeg har sett at folk som bor andre steder får opp beskjed hvis de har samme FW på tlf. som på nettet. Den meldingen får ikke jeg, den bare setter i gang å oppdatere med samme versjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå