Efreet Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 denne pcn er min pc. berre finne ut kva eg kunne fått for den. grafikk kort: NVIADIA geforce4 mx 420 Hovedkort Abit noe greier. Funker fint. Lydkort Audigy Sound blaster Live CPU AMD athlon xp 2000+ 1.7GHz Harddisk Seagate Barracuda 4mb cache(?) 80gb DvD-brennar og cd-rom MSI 52x cd-rom. 48x cd-rom, 24c cd-r/rw, 4x dvd brenner, speler også dvd. RAM 512 mb DDR ram andre ting: floppy disk. blått kabinett. med dør, stort og godt for oppgraderinger. medfølger windows XP home edition. 2 nettverks kort. eit 10 mb, og eit 100mb. USB god straumkapasitet god luft sirkulasjon kor mykje kunne eg fått solgt denne for? Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 1000-1500 tror ikke noen vil betale noe mer der i gården gitt... Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Dust. kabinettet er verdt meir. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) jaha? "det blåe kabinettet med god luftsirkulasjon og straumkapasitet"? Endret 3. oktober 2004 av _ammaZ_ Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 kanskje 2 tusen hvis du er heldig? nå har du jo ikke det nyeste av ting på markedet da =) Lenke til kommentar
p0lse Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 jaha? "det blåe kabinettet med god luftsirkulasjon og straumkapasitet"? HAHAHHAHAHAH :!: :!: fullstendig enig haha Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 jaha? "det blåe kabinettet med god luftsirkulasjon og straumkapasitet"? HAHAHHAHAHAH :!: :!: fullstendig enig haha var ikke morsomt ment? men hvis han tror at kabinettet er verdt mer en 1500kr, så sitter han på et nytt lianli, uten en eneste ripe.. noe jeg sterk tviler på.. Lenke til kommentar
p0lse Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 btw....du bør kansje nevne hvilket kabinett du faktisk har, i stedet for å kalle en som prøvde å svare på innlegget ditt en dust.... Du spurte et spørsmål og han svarte...ingen grunnn til å begynne å smelle Lenke til kommentar
#Pazuzu Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 jaha? "det blåe kabinettet med god luftsirkulasjon og straumkapasitet"? Heh, morsomt _ammaZ_, men det hjelper kansje ikke Efreet mye? Uten å kontrollere prisene nøyaktig på nett, ikke at jeg kan det i allefall, da du ikke har særlig mye teknisk beskrivelse av komponentene, kan jeg forsøke å sette opp hva jeg tror maskinen er verd. grafikk kort: NVIADIA geforce4 mx 420 :: 150,- Hovedkort Abit noe greier. Funker fint. :: 100,- (Umulig å si) Lydkort Audigy Sound blaster Live :: 200,- CPU AMD athlon xp 2000+ 1.7GHz :: 150,- (Ny Barton 2500+ koster ca. 600,-) Harddisk Seagate Barracuda 4mb cache(?) 80gb :: 200,- DvD-brennar og cd-rom MSI 52x cd-rom. :: 50,- 48x cd-rom, 24c cd-r/rw, 4x dvd brenner, speler også dvd. :: 150,- RAM 512 mb DDR ram :: 300,- (NoName) andre ting: floppy disk. :: 20,- blått kabinett. med dør, stort og godt for oppgraderinger. :: 200,- (Som _ammaZ_ poengterer, null beskrivelse = null verdi) medfølger windows XP home edition. :: 0,- 2 nettverks kort. eit 10 mb, og eit 100mb. :: 50,- USB :: En del av hovedkortet god straumkapasitet :: Hvor bra? Enermax 650 w / Source Fortron? god luft sirkulasjon :: På hvilken måte? LianLI kabinett? 4 x Pabst 12 dB? TOTALPRIS = 1570,- Tror kansje ikke _ammaZ_ sin vurdering var helt på jordet allikevel! Dette er prisen du kan forvente deg etter min vurdering, mulig noe høyere hvis noen av komponentene er bedre en de spesifikasjoner du har delt med oss. Eksakte spesifikasjoner = nøyaktig gatepris! Mvh #Pazuzu Lenke til kommentar
Snorrere Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Ja 1500-2000 er vel kva du kan forventa, folk gir jo eindel mindre for brukt vare osv, pc en er jo nesten ikkje brukande til spel idag:/ Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Chieftec Dragon Big Tower m/dør Blå Kabinett m/360W DA-01BL-D P4 / AMD den, bare at den er litt mindre. medium tower eller noe. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Prøv å selg den på QXL, kanskje du får 2000,- for den! Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Ja 1500-2000 er vel kva du kan forventa, folk gir jo eindel mindre for brukt vare osv, pc en er jo nesten ikkje brukande til spel idag:/ Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 2000 skal du nok greie å få for den. Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Alltid noen mongisser som betaler meir da ;P ein kompis av meg satte annonse i avisen, og han fekk vel 5000 for sin pc som var nokså lik min Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Alltid noen mongisser som betaler meir da ;P ein kompis av meg satte annonse i avisen, og han fekk vel 5000 for sin pc som var nokså lik min det er rett og slett ran! burde være noen lover mot slikt.. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Alltid noen mongisser som betaler meir da ;P ein kompis av meg satte annonse i avisen, og han fekk vel 5000 for sin pc som var nokså lik min det er rett og slett ran! burde være noen lover mot slikt.. Hvis folk er dumme, er det deres egen sak. Så lenge man gir korrekte opplysninger om maskinen, er det ikke noe etisk feil ved å selge den til ti ganger det den er verd. Men de av oss som har litt hjerte ville kanskje styrt unna å selge den til en gammel dame eller noe... det er bare slemt. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 ja.. men som sagt.. 2k hvis du er noenlunde heldig.. Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 han solgte den til ein mann som skulle bruke den til internett og føre regnskap osv.. :/ men men.. eg skal jo kanskje ha 2 av samme type av den i det andre topicet da. så det blir ein komplett pc, og ein med berre det andre, for eg har skjerm, tastatur, mus osv.. det har ikkje den andre. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hvis xp home kommer med lisens så er det jo ikke verdt 0 kr da.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå