alex100 Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Har ikke sendt en veldig stor pakke før, så jeg er ganske ny når det gjelder dette. Jeg skal sende et keyboard som befinner seg i en pakke som er 105x50 cm og veier 11.5 kg. Kjøperen skal forhåndsbetale verdien for keyboardet+frakten, derfor må jeg vite hva jeg må betale for å sende den. https://www.eposten.no/ppf/ Kan det stemme at jeg må sende pakken som følgende og betale 183 kr? Produkt: Norgespakke egenemballert 10 - 25 kg Brutto pris: kr 183,00 Netto pris: kr 147,58 Tid: 2 virkedag(er) Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Er 99% sikker på at du har rett..... Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Ok. Takk for bekreftelsen. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Kan helt sikkert stemme. Skulle sende en sølvskje til USA som A-post, kostet jammen 135 kroner. Synes ikke prisen virket veldig gal, særlig siden det er såpass tungt. Virker riktig. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Gratulerer med trippelpost! :--D Forumet er sirup for tiden. Og den prisen er helt riktig. Men, for gud skyld, pakk det GODT inn, ikke bare en eske, ta en stor eske, stapp den full med ting nettbutikker pakker i osv. Men, det går en grense ved 120x60x60, da blir det andre priser tror jeg. http://www.posten.no/Portal/ProdukterOgTje...ds+01012004.htm Endret 3. oktober 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Audioslave Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Så lenge en side ikke er over 120cm eller det er to over 60cm, så blir det ikke noe volumtillegg... Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Gratulerer med trippelpost! :--D Forumet er sirup for tiden. Og den prisen er helt riktig. Men, for gud skyld, pakk det GODT inn, ikke bare en eske, ta en stor eske, stapp den full med ting nettbutikker pakker i osv. Men, det går en grense ved 120x60x60, da blir det andre priser tror jeg. http://www.posten.no/Portal/ProdukterOgTje...ds+01012004.htm Den er ikke mer enn de målene jeg gav Det blir sendt i orginalembalasjen. Trippelpost? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 originalemballasje? Som i en eske med omtrent null polstring? Good luck, sjekk webshoperfaringer, er en tråd om posten sin behandling av ting der. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 En kjær moderator, uvisst hvem, har hjulpet meg og ryddet opp Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 originalemballasje? Som i en eske med omtrent null polstring? Good luck, sjekk webshoperfaringer, er en tråd om posten sin behandling av ting der. Orginalemballasjen er kraftig og ikke et bekymringsmoment for deg Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Nei, jeg ønsker deg lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå