phax Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 hei, er endel p2p tråder her men fant bare ikke det jeg var ute etter så her kommer det nok en til.. trenger et bra p2p program, bruker bittorrent til større filer, men trenger et enkelt greit et til å laste ned små filer.. har brukt kazaa lite og limewire tidligere men fikk endel problemer pga sp2.. ellers har jeg testet shareaza men det likte jeg dårlig.. fikk så utrolig lite treff! noen som har noen gode anbefalinger? det skal være enkelt og greit i bruk og helst mye treff! noe lignende limewire og kazaa lite, gjerne bedre. takker og bukker. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned musikk, film, programvare etc. fra P2P-nettverk / filesharing-hubber. Videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du [spesifisert materiale]" er ikke tillatt og medfører utestengning. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Kan ikke si at det han spør om direkte strider med retningslinjene men... Vil nok tro at Kazaa Lite er det beste alternativet til mindre filer (desverre) og hvis det ikke funker og du absolutt trenger det kan du jo bare avintallere sp2(?) Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 hva med dc++? det bruker jeg og er meget fornøyd. Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned musikk, film, programvare etc. fra P2P-nettverk / filesharing-hubber. Videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du [spesifisert materiale]" er ikke tillatt og medfører utestengning. jada jada jada. derfor ordla jeg meg veldig nøye så jeg ikke skulle tråkke på noens tær her! den er vel ikke noe verre denne tråden en den store p2p guiden som ligger som sticky der oppe? kazaa lite igjen ja.. joda, hadde kanskje håpet og finne noe nytt, men men. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 hei, er endel p2p tråder her men fant bare ikke det jeg var ute etter så her kommer det nok en til.. trenger et bra p2p program, bruker bittorrent til større filer, men trenger et enkelt greit et til å laste ned små filer.. har brukt kazaa lite og limewire tidligere men fikk endel problemer pga sp2.. ellers har jeg testet shareaza men det likte jeg dårlig.. fikk så utrolig lite treff! noen som har noen gode anbefalinger? det skal være enkelt og greit i bruk og helst mye treff! noe lignende limewire og kazaa lite, gjerne bedre. takker og bukker. Grunnen til at du fikk så lite treff på shareaza er nokk på grunn av at du ikke har forwardet porter. Porter må mer eller mindre forwardes til alle fildelingsprogrammer. Vil anbefale deg å prøve å fikse problemet med shareaza, hvis ikke kan du kjøre emule som lowID Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 ok, kan du raskt og enkelt forklare hvordan jeg forwarder disse portene da? hadde vært fint om jeg fikk shareaza til å funke, fordi jeg likte brukergrensesnittet veldig bra! Lenke til kommentar
Endre Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 DC++. Med det kan du også laste ned hele mapper, kjekt om det er feks. bilder du skal ha. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Med shareaza kan man laste ned collections og det er det samme som mapper Kan sikkert hjelpe deg med forwarding av porter Phax, men da trenger jeg et navn på routeren din og gjerne navnet på ISP-en din. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Vil egentlig anbefale å få deg DC++ først som sist uansett. Kjempekjekt program. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå