TOWW Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Jeg får ikke til å legge til nøkler i HKEY_LOCAL_MACHINE og HKEY_USERS. Det går an å skifte navn på de som allerede er der, men det går ikke an å legge til nye. Hvis jeg prøver med .reg filer får jeg beskjeden: "Kan ikke importere [Filnavn].reg. Får ikke tilgang til registeret." Jeg er logget inn med administrator-konto. Noen som har en anelse om hva som kan være galt? Lenke til kommentar
nree Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Jeg får ikke til å legge til nøkler i HKEY_LOCAL_MACHINE og HKEY_USERS. Det går an å skifte navn på de som allerede er der, men det går ikke an å legge til nye. Hvis jeg prøver med .reg filer får jeg beskjeden: "Kan ikke importere [Filnavn].reg. Får ikke tilgang til registeret." Jeg er logget inn med administrator-konto. Noen som har en anelse om hva som kan være galt? Hvorfor skal du forandre d i Regedit? hvorfor ikkje bare på den interne Bruker prg. til windows? Lenke til kommentar
TOWW Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Det er ikke det som er problemet...jeg får ikke tilgang til registeret samme hvordan jeg prøver. Jeg får error meldinger i installasjonsprogram når de prøver å sette opp noe i registeret også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå