PCen Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 hei etter at jeg lastet ned og bruker ad-aware kommer jeg ikke inn på kaaza, er det noen som vet hva som skjer og hva jeg må gjøre for å komme bruke dette igjen!! Lenke til kommentar
Camron Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 kazaa sier du? Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Lenke til kommentar
PCen Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 fildelingsprogrammer kan jo brukes til masse annet en piratvirksomhet Lenke til kommentar
Camron Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hva bruker du kazaa til, utenom å laste ned ting ulovlig? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Camron liker å leke moderator ser det ut til Kan være at en av filene til Kazaa blir gjennkjent som spyware og slettet slik at det ikke funker, hvis du bruker Kazaa media desktop så er det garantert det som er problemet! Bruk Kazaa Lite 2.4.3 (tror jeg) så slipper du problemet! Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Avinstaller kazaaen som ikke funker og last ned kazaa lite 2.4.3 (eller dc++ som i mine øyne er ett mye bedre p2p program). Da skal det "garantert" fungere igjen Endret 3. oktober 2004 av eirik99 Lenke til kommentar
Camron Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Camron liker å leke moderator ser det ut til Kan være at en av filene til Kazaa blir gjennkjent som spyware og slettet slik at det ikke funker, hvis du bruker Kazaa media desktop så er det garantert det som er problemet! Bruk Kazaa Lite 2.4.3 (tror jeg) så slipper du problemet! "ok" Lenke til kommentar
Novec Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Det er fullt tillatt å diskutere fildelingsprogrammer her på forumet, så lenge det ikke "kommer med informasjon som kan lede til piratvirksomhet." Lenke til kommentar
riktig Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Kazaa er full av adware og spyware.Hvis du sletter disse nekter kazaa å fungere.Anbefaler Kazaa lite eller helst et annet program. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Trodde ikke lite var å få tak i lenger jeg? Kanskje bare noe jeg har for meg? Edit: Link Endret 3. oktober 2004 av Ongabonga Lenke til kommentar
PCen Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 jeg finner ikke lite ihvertfall, kanskje bar å betale for ekstra eller pluss eller hva det nå heter Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 jeg finner ikke lite ihvertfall, kanskje bar å betale for ekstra eller pluss eller hva det nå heter Les linken min du Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 DC++ <=== mye bedre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå