Portalol Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Weee, me loves deaglehs :> Legg ut demoen av deg og han duuuden da teddy Lenke til kommentar
Valldemar Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Bildet er jo misvisende.. Du fyrer faktisk av skuddet når crosshair er til venstre fra huet til kisen. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 Stemmer det, men bildet er ikke misvisende siden kulen treffer 1 meter i fra hodet. Lenke til kommentar
Valldemar Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Joda, men et korrekt screenshot ville vist at du fyrer av 1 meter til venstre, istedet for 10m fra høyre. Hitbox er fremdeles på bærtur. Men du vil at folk skal tro at du fyrte av langt til høyre fra hodet, istedet for litt til venstre med bildet. Derfor mener jeg bildet er misvisende. =) Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 åpenbart speedhack, er umulig å bevege musa så fort... sikkert aimbot også, for det der var bare sykt WH'n var sikkert bare av. hehe neida, den der var rimelig fin. bilde kan kanskje være misvisende, men det ser utrolig fett ut. du har skills, men jeg vil si du gulla rimelig der. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Hah! Litt for mye flaks du. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 omg,fin den. EXTREME gull kalles det.. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Standar eXploid da. =P Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Hvilke servere bruker du å spille på exploid? Lenke til kommentar
brillan Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 Jeg spiller lite public, å når jeg spiller så sorterer jeg etter servere med lavest ping på ASE. Oftest er det Catch-gamer members only serverne. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 Joda, men et korrekt screenshot ville vist at du fyrer av 1 meter til venstre, istedet for 10m fra høyre. Hitbox er fremdeles på bærtur. Men du vil at folk skal tro at du fyrte av langt til høyre fra hodet, istedet for litt til venstre med bildet. Derfor mener jeg bildet er misvisende. =) Vel, jeg mener fortsatt at bildet er slik det burde være. Siden half-life 1 motoren ikke har noen tid på når kula treffer (kula treffer når du trykker på knappen, uansett om det er 1m eller 100meter) og personen dør når jeg sikter der, så mener jeg det er rett bildet. Men jeg forstår gått hva du mener. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 Fant ut at det klippet dere har sett er slowmotion. Har laget en tråd her om filmen/fragget. Merk, vet at den nye "vanlige" filmen ser veldig rask ut, men se på sekundene nede på skjermen, og merk hvordan jeg ladder våpenet. Det er riktig fart, men det ser veldig rask ut. Vis dere enda tviler kan jeg slenge opp en demo. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Vi tror på deg eXploid. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Jeg vil også ha en liten film med her bare noe jeg satt sammen fort nå nettopp... med Windows Movie maker!!!! lol anyway cheezy musikk BTW. http://home.no/ericthelord/Film.rar Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) Hehe, var jo ikke så verst frags det ericthelord, når jeg så filmen din innså jeg hvor mye jeg savner gamle CS... Må nok begynne å spille igjen, CS:S er kult, men... Endret 16. oktober 2004 av odex Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 du svarte jo sånn halvveis fort da Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Noe galt i det eller? Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Nei så absolutt ikke Lenke til kommentar
brillan Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Hvilken dag er det i dag, hvilken dag er det i dag, det er søndag, det er søndag Ukensklipp 3 Merk: De fleste av dere har sikkert sett det ene fragget Endret 17. oktober 2004 av eXploid Lenke til kommentar
Knallo Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 cheater fuck!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå