Gå til innhold

eXploid's filmtråd - Her kommer mine cs filmer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OMFG! Begynner å bli overbevist om at eXploid IKKE cheater. Spilte mot neo.xquter i går... :omg: Han visste jo faen ALLTID hvor du var! Ikke sjangs til å gjemme seg et sted! Hoppet jeg bak en kasse etter en burst fra ak tok han ALLTID HS gjennom veggen / kassa / whatever. Gikk ikke ann å gjemme seg et eneste sted. Det var han og en som kalte seg "svveeeeeeeiiinnnnnn" eller noe slikt. Klarte å drepe han en gang på 10 runder da... :roll: *Gi opp* Har .dem da, som viser hvor bloeid jeg ble ;)

Lenke til kommentar
Er jo så vanskelig å drepe folk gjennom kassa når man VET at noen er der =\

Ikke når man har sittet der en stund og han ikke kan vite at du er der, men seff, når du vet at det er noen der går det jo ann, men han visste på en måte ALLTID hvor vi var :p

sikkert siden dere ALLTID gikk på de samme plassene..?

Nope. Byttet på hvor vi gikk, men vi gikk ingen standard ruter. :shrug:

Lenke til kommentar
Er jo så vanskelig å drepe folk gjennom kassa når man VET at noen er der =\

Ikke når man har sittet der en stund og han ikke kan vite at du er der, men seff, når du vet at det er noen der går det jo ann, men han visste på en måte ALLTID hvor vi var :p

Hvordan kan du vite at han ikke vet det bare fordi du sitter der lenge?

Tviler på at han lider av dårlig korttidshukommelse.

Er normalt å notere seg hvor man sist så en person, hvor han løp, hvilket våpen etc etc jeg gjlør i alle fall det.

Kanskje bare jeg som er litt unormal da eller? :ermm:

Lenke til kommentar
Er jo så vanskelig å drepe folk gjennom kassa når man VET at noen er der =\

Ikke når man har sittet der en stund og han ikke kan vite at du er der, men seff, når du vet at det er noen der går det jo ann, men han visste på en måte ALLTID hvor vi var :p

Hvordan kan du vite at han ikke vet det bare fordi du sitter der lenge?

Tviler på at han lider av dårlig korttidshukommelse.

Er normalt å notere seg hvor man sist så en person, hvor han løp, hvilket våpen etc etc jeg gjlør i alle fall det.

Kanskje bare jeg som er litt unormal da eller? :ermm:

Nei. Jeg "noterer" ned hvilken vinkel personen sto i, om han løp, hvilket våpen, hvor stor hastighet han hadde, hvor jeg må skyte for å treffe han, hvilket skin han hadde, hvor mye hp han ca har+++

Lenke til kommentar
OMFG! Begynner å bli overbevist om at eXploid IKKE cheater. Spilte mot neo.xquter i går... :omg: Han visste jo faen ALLTID hvor du var! Ikke sjangs til å gjemme seg et sted! Hoppet jeg bak en kasse etter en burst fra ak tok han ALLTID HS gjennom veggen / kassa / whatever. Gikk ikke ann å gjemme seg et eneste sted. Det var han og en som kalte seg "svveeeeeeeiiinnnnnn" eller noe slikt. Klarte å drepe han en gang på 10 runder da... :roll: *Gi opp* Har .dem da, som viser hvor bloeid jeg ble ;)

Gimmi, gimmi .dem da vel! Du kan jo laste den opp i posten din f.eks?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...