Gå til innhold

eXploid's filmtråd - Her kommer mine cs filmer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Caddy: Er du dum eller er du dum? LYD FFS! Alle som har spilt CS i minst 1-2 år har lært seg og bruke lyden! Du har vel spilt siden forrige tirsdag! MAX!

 

Gullegutt: Les det jeg nettopp skrev, var ment til deg og.

 

Limited_Edition: Du er feitere i huet enn Caddy og Gullegutt tilsammen.

 

Beklager hvis jeg tok litt hardt i nå, men jeg gidder ikke pynte på det jeg mener! Men dere overhodet ikke nok om eXploid til å uttale dere, viser det seg iallfall.

Så jeg er tjukk i hue fordi jeg ikke visste at det gikk an å skyte gjennom vegger på et spill jeg har spilt en gang eller noe?? Ja du vet å få sagt det du !

Lenke til kommentar
Så jeg er tjukk i hue fordi jeg ikke visste at det gikk an å skyte gjennom vegger på et spill jeg har spilt en gang eller noe?? Ja du vet å få sagt det du !

Jeg har en luktesans som merker hvor mange ganger du har spilt CS, den er bare litt defekt i dag. Og du uttalte deg som om du hadde peiling på spillet!

 

Dessuten så du jo at man kunne drepe folk gjennom veggen!? WH eller ikke er irrelevant. Skudda går fortsatt gjennom, hva har det med wh og gjøre?

Det at du ikke visste at man kunne skyte veggen kan du holde for deg selv.

Lenke til kommentar
Jeg sa det SKAL jo ikke gå ann.. og da tenker jeg på ren sunn fornuft!! Jeg trodde han så gjennom veggen eller noe..!!

Går fint ann hvis man bruker lyden. Og jeg tenker også sunn fornuft.

Men hvordan kunne jeg da vite det uten å ha spilt det møkkaspillet? Men nå har jeg lært noe nytt idag og.. går ann å lære nybegynnere som meg ting uten å kalle meg for tjukk i hue osv! Slikt passer seg rett og slett ikke!

Lenke til kommentar
Spilte med eXploid en gang på kumla, han havnet brått på førsteplasss og alle begynte "Du har WH!" "Du cheater!" "Du e n00b" "Du e inta nån god spelare!" "Ja vil raportera dig!" Så dro'n..... :lol: Men det beviser da ingenting...

?

 

Jeg har aldri spillt med deg. Spillte 1 gang mot deg på haugesund servern, og det var ingen whining om cheat. Kan ikke motsi at jeg var på førsteplass :p

Lenke til kommentar
Jeg sa det SKAL jo ikke gå ann.. og da tenker jeg på ren sunn fornuft!! Jeg trodde han så gjennom veggen eller noe..!!

Går fint ann hvis man bruker lyden. Og jeg tenker også sunn fornuft.

Men hvordan kunne jeg da vite det uten å ha spilt det møkkaspillet? Men nå har jeg lært noe nytt idag og.. går ann å lære nybegynnere som meg ting uten å kalle meg for tjukk i hue osv! Slikt passer seg rett og slett ikke!

Håper du fikk med deg "Tenk før du snakker" med på "Ting jeg skal lære" listen.

Man uttaler seg ikke om banenes oppbygning i et spill man ikke har spilt mer enn en gang.

Lenke til kommentar
Men han skyter jo folk gjennom vegger.. det skal jo ikke være mulig å vite at det er folk der..

Der, tøffen.

Og derfor er jeg tjukk i hue!?! dere CS folk er noen rare dyr..

Nå skal du begynne å passe deg.

Du vet tydeligvis ikke noe om Cs, og dermed burde du ikke utale deg, og _VERTFALL_ ikke replye usakli tilbake vist ditt argument blir gruset.

Lenke til kommentar
Jeg sa det SKAL jo ikke gå ann.. og da tenker jeg på ren sunn fornuft!! Jeg trodde han så gjennom veggen eller noe..!!

Går fint ann hvis man bruker lyden. Og jeg tenker også sunn fornuft.

Men hvordan kunne jeg da vite det uten å ha spilt det møkkaspillet? Men nå har jeg lært noe nytt idag og.. går ann å lære nybegynnere som meg ting uten å kalle meg for tjukk i hue osv! Slikt passer seg rett og slett ikke!

Håper du fikk med deg "Tenk før du snakker" med på "Ting jeg skal lære" listen.

Man uttaler seg ikke om banenes oppbygning i et spill man ikke har spilt mer enn en gang.

Jeg har da for svarte ***** ikke sagt noe om banens oppbygning !!

Lenke til kommentar
Men han skyter jo folk gjennom vegger.. det skal jo ikke være mulig å vite at det er folk der..

Der, tøffen.

Og derfor er jeg tjukk i hue!?! dere CS folk er noen rare dyr..

Nå skal du begynne å passe deg.

Du vet tydeligvis ikke noe om Cs, og dermed burde du ikke utale deg, og _VERTFALL_ ikke replye usakli tilbake vist ditt argument blir gruset.

Ja, nå må jeg passe meg.. :blush:

 

*trekker meg rolig tilbake, og sier ikke mer i denne tråden*

Endret av Gullegutt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...