Zeph Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Nytt er bra! Alltid nytt! Nice inferno xploid! Lenke til kommentar
brillan Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Gidder ikke vente på "storfilmen" så jeg slenger ut en del nye klipp. Uke04 Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 den var fin den. Jeg syntes det var litt tvilsomt hvordan d utok de 2 første på dd2 men så tenkte jeg litt.. og fant ut at det ikke var SÅ tvilsomt. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Vis du ser det liket som ligger fremfor meg der, så er det en teammate som skulle hoppe over men ble drept. Så sa han på VT hvor de var. <---- l33t Endret 9. november 2004 av eXploid Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 grattis eXploid, jeg gleder meg til den dagen jeg har 1337 poster... Ja jeg tenkte meg det. At du visste at det var 2 stk der var litt vel flaks, måtte være vt i bildet derja:D Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hoho...Du innfrir alle forventninger som vanlig. Men har du fått deg clan igjen? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 grattis eXploid, jeg gleder meg til den dagen jeg har 1337 poster... Ja jeg tenkte meg det. At du visste at det var 2 stk der var litt vel flaks, måtte være vt i bildet derja:D Han er 1337 nå Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 På dust2.. Når du kom på lang og sikta gjennom veggen og tok to headshot.. Stod de i spawn da? Lenke til kommentar
brillan Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Nei. De sto rett bak veggen hvor jeg siktet. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 På dust2.. Når du kom på lang og sikta gjennom veggen og tok to headshot.. Stod de i spawn da? OMFG! Vet du hvordan dd2 ser ut? En del vegger å skyte igjennom hadde det vært ned til spawn, nice ahdrage.. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 likte den på train wh Tsk tsk Må si det er mange "rare" kills på de videoene dine da... Så er ikke rart om folk kan tru det er noe *cheats* i bildet... Lenke til kommentar
brillan Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Seff cheater jeg. Derfor jeg gir ut videoen på forumer Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 PLEASE ikke start den diskusjonen igjen da... eXploid er bare 1337, ikke noe annet Eller 1345 akkurat nå da. Filmene dine eier eXploid (Bokstavelig talt, på en måte) Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 fyttirakkern.. den vakke værst Lenke til kommentar
BiaZ Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Hvor gammel er du eXploid ? Og hvor lenge har du spilt cs ? Mye bra på de filmene der Ikke noen lattis frags som de fleste har en tendens til å legge ut. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Hvor gammel er du eXploid ? Og hvor lenge har du spilt cs ? Mye bra på de filmene der Ikke noen lattis frags som de fleste har en tendens til å legge ut. eXploid er 12 år å lika dual berreta og UMP. kart: air_duel PS: Han har wallhack. Hentet fra vår übre klanside. www.hw-clanen.tk Sånn ellers er han 17 og spilt siden en eller annen beta. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 5.2 hvis jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 På dust2.. Når du kom på lang og sikta gjennom veggen og tok to headshot.. Stod de i spawn da? OMFG! Vet du hvordan dd2 ser ut? En del vegger å skyte igjennom hadde det vært ned til spawn, nice ahdrage.. Kjekt med en slik hyggelig tone Det var et spørsmål. Forventet og få et svar, det fikk jeg. Men jeg trengte ikke kommentaren din Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Neivel, for meg virket det bare helt sinnsykt at du kunne tro det var ned til spawn. Jeg beklager... Men cs mappene er ikke akkurat vanskelige å skjønne. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 fin den 4ern, hvilken sang er det ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå