-Teddy- Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Nais Har mekka klippet du gav meg inn i v.4 Har prbolemer med DivX jeg da Jeg får ikke exportert filmen i DivX slik som jeg har gjort før! Dermed blir filmen altfor stor, 1,90GB Kan jo bruke MPEG, men faen, tar jo stooooor plass det og. Nok OT, stopper her Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Var den så dårlig? tvert i mot, nice Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Samma om det er public vel? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Samma om det er public vel? Nei, for det er nesten bare letteide n00bs public Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Public er vel så gøy å se på, man vet aldri hvor folk kommer når man spiller public, alt er så random. Camper man en runde og alle på terror kommer forbi deg er det ikke så vanskelig å ta alle i en spray liksom, dette er forholdsvis umulig public... Men dual HS? du kan vel si dobbel? da du skrev dual tenkte jeg du tok hs gjennom smoke med dual elites. edit: superb film.. Endret 27. oktober 2004 av ericthelord Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 kommer det noen nye snart?? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 kommer det noen nye snart?? eXploid må vel skaffe seg klan igjen..men flere public klipp hadde ikke hvert å forakte Lenke til kommentar
jocke Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Tror du det er gratis å hoste 112mb 24/7? Jeg kan hoste. Send meg PM, så får du konto til å laste opp hos meg. Legger den deretter ut på min server (100mbit). Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Tror du det er gratis å hoste 112mb 24/7? Jeg kan hoste. Send meg PM, så får du konto til å laste opp hos meg. Legger den deretter ut på min server (100mbit). får et nice tilbud !! Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Ok da. Men gidder ikke redigering. Her er ganske pen runde public. Tøffeste var vel egentlig at det var den runden jeg joinet serveren, altså 7-0 i stats etter første runde. Ble en del whining der gitt Her er filmen. Til dere som disser musikken, talk to teh lol, cause the pro isnt listening. kult Lenke til kommentar
jocke Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Da ligger eXploid's fragmovie på 113mb ute; http://jocke.duckparty.net/filmer/cs/eXploid%20teh%20t0s.avi Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Jepp den var ikke dårlig. En av de bedre jeg har sett på en liten stund nå, bortsett fra kvaliteten da :S skjønner at du ofret litt for å få den størrelsen men. Mye bra her altså skal ikke slettes med det første med andre ord Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Hoho,rampage på infern var rå!! Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Hoho,rampage på infern var rå!! jeppjepp Lenke til kommentar
hello100143 Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 UPDATE????? kommer den snart? det er mandag nå! Lenke til kommentar
brillan Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Har sluttet å publisert klipp. Gir klippene til -Teddy- som skal ha de med i sin neste fragmovie. Altså en helt ny film med bare ferske klipp :> Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Det blir jo en stund til den blir ferdig da, kan jo legge ut noen småklipp her innimellom og Lenke til kommentar
brillan Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Det blir jo en stund til den blir ferdig da, kan jo legge ut noen småklipp her innimellom og Neeeei Da blir det jo ikke en "ny" fragmovie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå