Devil-Teddy Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Betyr det at jeg kan flashe til x800XT? Eller har kortet bare spessielle overklokk egenskaper? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
TDK Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hvis kortet ditt har 1.6 NS minne, kan du etter all formodning klokke minnet lengre. Du kan jo alltids prøve og flashe det til 16 pipes, med guiden du finner i tråden om dette temaet, her på skjermkort forumet. Kortet har jo ikke VIVO, så det bli litt problematisk. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hvilket merke er kortet ditt? Mitt x800pro IceQ 2 Har også 1.6ns. Lenke til kommentar
Devil-Teddy Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Dette er et PowerColor kort... på minne står det: Samsung 422 K4J55323QF - GC16 Noen som vet hvilke hastigheter dette kortet da er godt for? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Mener pipelines er laserkuttet på x800 pro uten VIVO. Det vil si at du må frem med loddebolten e.l. for å få de siste 4 pipelines. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Det stemmer nok det du sier carniflex, er sånn i mitt tilfelle, men kjøpte ikke kortet for å flashe /modde til xt med det første eller, kommer sikkert til å modde litt på det om 1 - 1 1/2 års tid. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hva står ns for og hvilken betydning har det? Lenke til kommentar
Devil-Teddy Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Ingen som vet hvilke hastigheter dette kortet da er godt for? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Minnet skal vel teoretisk sett kunne gå på 625MHz (DDR = 1250MHz) Lenke til kommentar
Devil-Teddy Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Og core da? Har standar kjøling.... Lenke til kommentar
Dazem Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hva står ns for og hvilken betydning har det? ns står for NanoSekund viser reaksjonstiden fra selve brikken får instruksen til brikken får sendt dette videre hvis jeg ikke tar helt feil her.. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Det var det jeg trodde... Men hvorfor vil alle kjøpe kort med flest mulig ns? Er det fordi de overklokker da eller? Lenke til kommentar
Dazem Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Det var det jeg trodde... Men hvorfor vil alle kjøpe kort med flest mulig ns? Er det fordi de overklokker da eller? eh ikke mest mulig... minst mulig forsinkelse er mer hastighet igjennom "systemet" EDIT: er heller minst mulig NS du må se etter!! disse tåler da mer hastigheter og er dermed bedre å klokke. Endret 3. oktober 2004 av Dazem Lenke til kommentar
Devil-Teddy Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Hva er det normalt og kunne klokke core til da? 500? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå