Khalifen Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Jeg har et Q-tec kabinett som jeg har lyst til å mekke litt på. Har litt lyst til å lakke det svarte om til grønt og det som er sølv om til blått. Der hvor CD brenner, dvd spiller og floppy skal det være blått. Etter jul vil jeg kanskje ta å sette inn plexi og blå katoder + ny PSU. Hva synes dere om det? Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Spørs vell litt hvilken grønn- og blåfarge du tar, men det høres fint ut Hva slags Q-tec kabinett er det? Endret 3. oktober 2004 av ace_ventuora Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Jeg håper på å finne samme farge som denne stolen. Grunnen til det er at jeg har den stolen. Det er link til kabinettet i mitt forrige innlegg. Edit: Bare sett fargen til grønn. Da ser du fargen. Endret 3. oktober 2004 av king_of_kong Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Å, så ikke linken der. Det blir fint det, fikk liten miletær følelse av stolen Endret 3. oktober 2004 av ace_ventuora Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 Vet noen om en kul, men enkel logo som jeg kan ha på sida. Sliter med å finne på en. Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 et litt modda jing&jang merke hadde vært fint, men det er litt spørs hva du skal ha på side.. hva du har som intresser og slike ting.. om du er CS hore elns, så kan du jo bare skrive AWM Whore og et bilde av en awm under (awp) om jeg selv skulle ha noe på siden av kabinettet hadde det vært "kloremerker" Lenke til kommentar
jingt Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 hæ? den stolen er jo helt normal. ikke noe kamuflashefarge på den Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 velg grønn fra drop-down menyen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå