Frontier_Psychiatrist Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Har prøvd noen ganger nå, å legge inn Mandrake 8.1 og 8.2. Det som skjer er at jeg booter fra CD-en, trykker på enter for å starte installasjonen og den starter med å gå igjenom maskinvaren. Det tar jo bare noen få sekunder, men når den kommer til denne delen henger den seg bestandig: ide : found Promise 20265 in RAID mode PDC20265 : not 100% native mode : will prode irqs later PDC20265 : (U)DMA Butrs bit enabled Primary Master Mode Secondary Master Mode id2: BM-DMA at 0xcc00-xcc7, BIOS settings hde:pio id3: BM-DMA at 0xcc08-xc0f, BIOS settings hdg:pio har prøvd å starte installasjonen på flere måter, text, expert og vga, men alle stopper der. EDIT : Hardware -> MSI K7T Turbo med raid, TB 1200, 640MB ram, to Samsung 80GB i raid, en Fujitsu 10 til OS, 2 andre HDer, AOpen brenner og AOpen DVD. /EDIT noen som vet hva det skyldes? [ endret av SuperK den 2002-05-14 13:24 ] Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Hei! Hmm..Merkelig..Eg opplevde ikkje slike problemer da eg innstallerte Mandrake... Du kan kanskje skjekke ut mandrake.org for informasjon... Lenke til kommentar
Frontier_Psychiatrist Skrevet 23. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2002 Har nå testa med Red Hat 7.2 også, og den og henger på samme plass (som kanskje ikke er ei overraskelse når man tenker på hvor like de distorene er : ) Prøvde også å installere Lycoris, også den hang seg under installasjonen. heldigvis funker ihvertfall windows på maskina :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå