danielsn Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Har tenkt til å kjøpe meg en pda med integrert GPS. Mest mulig funktioner og sånt. Kan noen hjelpe meg med å finne noe jeg kommer til å like? MVH. Daniel Lenke til kommentar
Naits Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Dette gjelder meg også! Kom med forslag folkens! Bortsett fra Garmin IQue 3600 Vil gjerne se andre alternativer. Endret 19. oktober 2004 av Naits Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Hør med idedata, de har peiling på dette. Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Hvis du skal bruke dette i bilen ville jeg heller gått for en bluetooth eller fastmontert løsning. Dette fordi hvis du skal få god nok kontakt med satelittene bør mottakeren ha klar sikt mot himmelen, altså ligge helt i fronten av frontruta di så ikke taket demper signalene... Lenke til kommentar
Arne M Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Sjekk Dell. http://www1.euro.dell.com/content/products...c=no&l=no&s=dhs De har også BT løsninger. Computer City i Oslo selger også en Mio 168. Denne har ikke Tom Tom. Er det bilnavigasjon du skal bruke den til er Tom Tom å foretrekke. Arne M Lenke til kommentar
Naits Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Vel, jeg tenkte å ha en PDA som jeg kan bruke i bilen ja, men det hadde jo også vært flott å være istand til å slå opp på kartet uavhengig om man sitter i bilen eller ikke =\ Slik jeg har forstått det hittil, så er det vel disse to som er aktuelle når det gjelder PDA med integrert GPS: Garmin IQue 3600 Mitac Mio 168 Så er jo spørsmålet om hvilken av disse som er den beste. Garmin er jo den dyreste, og sikkert den beste, men hva er forskjellene? Lenke til kommentar
Arne M Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Garmin er Palm og Mio er windows. Det er forskjellen. Skal du kun bruke den som GPS med litt notater og enkle ting er Palm ok. Skal du synkronisere mot PC og bruke flere funksjoner herfra er PPC med Windows CE bedre. Den billigste løsningen er forsatt Dell med Tom Tom Tom Tom er et bedre kart hvor du har mulighet til å legge inn fotobokser og mye annet, blandt annet norsk stemmevisning. http://www.tomtom.nystul.no/ Arne M Lenke til kommentar
nekroman Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 dersom du ønsker en ren pda med gps er dette et alternativ: Garmin-her- men jeg kjører gps via bluetooth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå