Deadringer Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 jeg har sitti å "nispilt" far cry i 2 dager nå. har nesten kommet til slutten av spillet, men i går klarte jeg å laste ned virus å måtte formatere pc'en har veldig lite lyst å spille gjennom hele spillet igjen, vil bare fortsette fra hvor jeg ver. så er det noen som veit om en intrenett side hvor jeg kan laste ned "final savegamen" til far cry. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 eg fant ingen savegames (har funnet ein før). men du kan jo bruke koder og hoppe til den bana du hadde komt til. Press '~' to bring up the console and enter these codes: archive level : \map archive boat level: \map boat bunker level: \map bunker carrier level: \map carrier catacombs level: \map catacombs control level: \map control cooler level: \map cooler dam level: \map dam factory level: \map factory fort level: \map fort pier level: \map pier rebellion level: \map rebellion regulator level: \map regulator research level: \map research river level: \map river steam level: \map steam swamp level: \map swamp training level: \map training treehouse level: \map treehouse volcano level: \map volcano Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) ok, problemet med det er at da mister jeg alle savegamene fra til det punktet Endret 3. oktober 2004 av headcleaver Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) Du opprettet samme evne for ikke så lenge siden. Fortsett her: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=307889 Stenges. Endret 5. oktober 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg